Alweer een update huiduitslag Breezer ( UPDATE MET FOTO`S )

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Barfplaats
Gesponsord bericht
Breezer
5-sterren

Alweer een update huiduitslag Breezer ( UPDATE MET FOTO`S )

Berichtdoor Breezer » Do 21 Jul 2005, 10:49

Nou ik durf zo zoetjes aan positief te worden en te zeggen dat we aan de beterende hand zijn.

Z´n huid is momenteel heel erg rustig, er komen bijna geen grote nieuwe bulten meer bij. Verder zit er alweer aardig wat haar op, en dan lijkt het natuurlijk ook al een stuk minder erg.

Heb van de week nog contact gehad met Tannetje.

Ze kon me niet vertellen waardoor het nu beter gaat, het kan door de korrels, de voeding of door het zeewater komen. Of een combinatie ervan. Maar daar gaan we binnenkort misschien wel achterkomen.

We moeten nog doorgaan met het dieet en zo ook met de korrels en het zwemmen in zee.
Over 2,5 week zijn de 6 weken van het dieet voorbij. En dan gaan we met Tannetje overleggen om met 1 ding stoppen en kijken hoe het gaat. Gaat dat goed dan gaan we met het volgende stoppen.

Mocht het dan weer terug komen dan weten we in ieder geval waar het aan ligt en kunnen we van daar uit weer verder werken.
En komt het niet terug ja dan zullen we er waarschijnlijk nooit of niet zo makkelijk achter komen wat het nou geweest is.

Kortom het gaat dus beter maar we zijn er nog niet.

Wordt vervolgd over 2,5 week.
Laatst gewijzigd door Breezer op Wo 27 Jul 2005, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mevroi Kruim
5-sterren

Re:Alweer een update huiduitslag Breezer

Berichtdoor Mevroi Kruim » Do 21 Jul 2005, 10:54

Heeeee, fijn dat het zo goed gaat met Breezer. Houwe zo!
Allergieen zijn rare dingen, je weet soms niet wat waasrdoor komt, maar het belangrijkste is toch dat het over is. Wat zal Breezer opgelucht zijn! En jullie ook natuurlijk ;)
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 21 Jul 2005, 10:55

Nou ja, ik ben toch al heel blij voor jullie dat het wel ietsjes beter gaat!! Laten we hopen dat deze positieve trent zich voort blijft zetten!
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Do 21 Jul 2005, 13:22

Heel fijn dat het nu in ieder geval de goede kant op gaat. ;)
Truus
5-sterren

Berichtdoor Truus » Do 21 Jul 2005, 15:25

Wat fijn zeg, ik hoop dat het nu de positieve kant uit gaat. Er is weer hoop! :D
Laura2004
5-sterren

Berichtdoor Laura2004 » Do 21 Jul 2005, 15:34

Wat fijn voor jou en breezer!! Ik ben heel blij voor je! ;D
Breezer
5-sterren

Berichtdoor Breezer » Do 21 Jul 2005, 19:44

Jaja ik hoop echt van harte dat het ook de goede kant op blijft gaan, en dat we geen terugval krijgen.

Maar goed morgenavond komt z´n vriendinnetje en dan gaan we weer naar het strand bij Velsen. Kunnen ze lekker rennen en zwemmen.
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Do 21 Jul 2005, 21:00

Wat goed zeg! Ik hoop dat de verbetering doorzet. Je loopt al zo lang te tobben met die huiduitslag.
ducktails
3-sterren

Berichtdoor ducktails » Do 21 Jul 2005, 23:30

gelukkig dat het beter gaat!!
Hitam
5-sterren

Berichtdoor Hitam » Vr 22 Jul 2005, 21:08

En die kale plek op zijn staart? Gaat die ook beter?
Breezer
5-sterren

Berichtdoor Breezer » Ma 25 Jul 2005, 19:51

Hitam schreef:En die kale plek op zijn staart? Gaat die ook beter?

Nee die is nog steeds kaal, wordt niet kaler maar wordt ook niet beter. Ik denk dat dat toch iets te maken heeft met dat sleetje rijden overal en nergens.

Z´n borst wordt trouwens wel met de dag beter, hoewel ik wel merk dat als we een weekje niet naar zee gaan het toch weer iets roder wordt en er dan toch weer 1 of 2 nieuwe bultjes komen.

Van het weekend hebben we trouwens ook nog met een ontstoken poot lopen tobben, maar dat gaat gelukkig nu de goede kant op. Hij had een heel klein plekkie tussen z´n kussentjes, schijnbaar is daar vuil in gekomen want binnen een paar uur zat er een giga bult tussen z´n tenen. Z´n tenen stonden 1,5cm uit elkaar, zo groot was het.
Ik heb er gelijk flink op zitten drukken, en zo kwam er een hele hoop rotzooi tussen z´n kussentjes vandaan.
Heb hem toen ff in de week gezet met sodawater, en daarna trekzalf erop gedaan. Dat heb ik 2x gedaan en toen ging het al beter. Gisteren op het strand ook weer lekker geweekt in het zoute water, en toen we thuis kwamen wondspray er tussen gespoten om te ontsmetten. En vandaag ziet het er al aardig ingedroogd uit. Dus dat komt wel goed.

Maar we vallen wel van het een in het ander zeg!!

Ik zal zo eens kijken of meneer zin heeft om te poseren, kan ik ff een foto maken van z´n borst.
Laatst gewijzigd door Breezer op Ma 25 Jul 2005, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Breezer
5-sterren

Berichtdoor Breezer » Ma 25 Jul 2005, 22:20

Meneer had vanavond totaal geen zin. Kijken of het morgen wil lukken om foto´s te maken.
Breezer
5-sterren

Berichtdoor Breezer » Wo 27 Jul 2005, 21:58

Nou hierbij 3 foto´s! Meneer had totaal geen zin, maar moest gewoon even naar mij luisteren.

Zoals je kan zien groeit er gelukkig alweer wat haar op, en zijn er nog maar een paar bulten zichtbaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Wo 27 Jul 2005, 21:59

Nou, dat ziet er helemaal niet verkeerd uit! Zal die Breezer ff opgelucht zijn dat 'ie van de jeuk af is :D
Laatst gewijzigd door Mevroi Kruim op Wo 27 Jul 2005, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Truus
5-sterren

Re:Alweer een update huiduitslag Breezer ( UPDATE MET FOTO`S )

Berichtdoor Truus » Wo 27 Jul 2005, 22:01

Ahhhh die onderste foto :-* :D. Het ziet er nu een stuk beter uit zeg, poeh wat zul je opgelucht zijn. Helemaal weg is het nog niet he? Of vergis ik me.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”