Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathy
#3192997
Een waarschuwing vooral voor vrouwen boven de 50 die in één keer last van hoofdpijn krijgen wat maar niet overgaat , je gaat er mee naar de HA en wordt afgeschilderd als migraine , pik het niet en laat je bloed onderzoeken , want de mogelijkheid bestaat dat je Arteriitis temporalis hebt .
Door cj
#3193398
Ik ook, maar Cathy het komt echt niet zo vaak voor hoor.
Saskia
Door Cathy
#3193446
Borke schreef:http://www.reumafonds.nl/informatie-voo ... temporalis

Dat klinkt heftig!
Ben jij inmiddels ervaringsdeskundige Cathy?
Gelukkig hebben we nu internet Astrid :) , na 6 weken hoofdpijn ( het was te doen ) en bloedonderzoek AB want er was in het begin ontsteking te zien ik het bloed , kreeg ik een paar momenten van dubbel zien , wist meteen dit is niet goed , ben op int gaan kijken ontsteking hoofd en het stond meteen boven aan , meteen de volgende dag naar de HA en vertellen wat ik had , hij gaf me zelf,s een pluim dat ik het zelf had gevonden , heel oudjaar in het ziekenhuis gezeten , waar ze me eerst wilde houden om de eerste pred via een infuus te krijgen , maar hondjes thuis he , ben lekker weer naar huis gegaan met 60mg per dag , de volgende dag was de hoofdpijn al weg en kon mijn kaken weer normaal van elkaar krijgen . Kan nu eigenlijk wel zeggen dat ik van de ontsteking geen las meer heb , maar dubbel van de prednison , vooral het niet kunnen slapen sloopt me aardig , toch maar een paar keer per week een slaapmiddel in nemen anders kan ik niet lopen ( lees instorten )
Door Cathy
#3193449
cj schreef:Ik ook, maar Cathy het komt echt niet zo vaak voor hoor.
Saskia
Dat weet in Saskia , maar een HA vraagt niet door en dat is niet goed . Zat laatst op een forum te lezen dat een vrouw in het ziekenhuis werd gebracht met een herseninfarct die bij naderonderzoek dit had , die heeft dus al maanden klachten gelopen .Volgens mij heb jij er ook te lang mee gelopen ? de oogarts zij dat blindheid aan 1 of beide ogen er zo inzit , wat dat betreft heb ik mazel gehad , en jij ook volgens mij ?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door