Bel niet bij me aan - register?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Cathelijn
5-sterren

Berichtdoor Cathelijn » Ma 07 Dec 2015, 20:05

Nou het lijkt wel of het bel-me-niet-register een te groot succes is, want nu komt er geregeld een student van ergens uit het land hier aan de deur voor een of ander bedrijf. Bij jullie ook? Echt zo irritant. Net weer twee toen ik aan het eten was. Ik had ze al afgewimpeld nog voor ze hun tekstje konden afdraaien - altijd zo joviaal- en ik weet niet eens waar ze voor kwamen.
Tijd voor een bel-niet-bij-me-aan-register!
(Echt, dan nog liever telefoon...)
dribbeldiesel
2-sterren

Re: Bel niet bij me aan - register?

Berichtdoor dribbeldiesel » Ma 07 Dec 2015, 20:09

Heb zo'n leuke stikker op de deur: verkopers niet welkom.
Bellen ze nog aan want ze komen niets verkopen, ze komen iets brengen >:(
Sigbrid
4-sterren

Berichtdoor Sigbrid » Ma 07 Dec 2015, 20:33

Klopt het is hier echt heel erg ! Alle energieleverenciers volgen elkaar op , de stentor , de leesmap , verkopers beveiligingspul , loterijen . Noem het en ze lopen hier minimaal 2/3 x per jaar . Sommige energiebedrijven elke 2 maanden . Ik werd er helemaal dol van dus heb nu zelf wat opgeplakt bij de bel . Is wel een stuk rustiger , al kunnen sommigen blijkbaar niet lezen
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Ma 07 Dec 2015, 20:40

Ik heb de laatste keer bij de lokale jehova's aangegeven dat ik huisbezoekjes niet op prijs stel, ik heb immers geen behoefte aan religie. En tot nu toe, al weer een paar maanden, heb ik ze niet gezien.
Stroomverkopers en collectebussen weten mn deurbel nog wel te vinden. Ik ga ook eens op zoek naar een sticker.
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Ma 07 Dec 2015, 21:09

Hier zit de tuinpoort altijd op slot en de bel hangt er voor de sier ;D
(Die staat alleen aan als ik iets of iemand verwacht)
Geen idee dus of hier ook meer mensen aan de deur komen om hun "waar" aan de man te brengen...
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Ma 07 Dec 2015, 21:14

Ik heb ook een sticker; geen verkopers en geloofsovertuigers. Werkt geweldig ik heb eigenlijk nooit meer iets aan de deur!
Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Ma 07 Dec 2015, 21:21

Ik heb geen bel. Da's soms onhandig, maar over het algemeen gaat het best wel goed.

Daarnaast heb ik twee regeltjes opgeplakt bij de deur: Geen collectes, geen colportage. En over het algemeen stuurt men mensen die in elk geval kunnen lezen.
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Ma 07 Dec 2015, 22:04

Hier staat de bel vaak uit , dan klopt men op het voorraam . En ik knik alleen even vriendelijk nee
Ben ik toevallig bij de voordeur in de buurt dan doe ik even open , hallo mevrouw .... ik geef ze niet de ruimte om hun verhaal te beginnen ... geen interesse en ik doe de deur weer dicht
Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Ma 07 Dec 2015, 22:20

Ronald schreef:Ik heb geen bel. Da's soms onhandig, maar over het algemeen gaat het best wel goed.

Daarnaast heb ik twee regeltjes opgeplakt bij de deur: Geen collectes, geen colportage. En over het algemeen stuurt men mensen die in elk geval kunnen lezen.
:2funny:
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Ma 07 Dec 2015, 23:26

Ik heb ook geen bel. Ze komen hier maar 1 of twee keer per jaar aan de deur voor jeugdverenigingen. Verder niet eigenlijk.
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Di 08 Dec 2015, 08:15

Wij hebben ook alleen een bel voor de sier. Klopt men aan én blijft men staan nadat Oscar bijna door dubbel glas gaat, wil ik wel open doen. Is het volk waar ik niet op zit te wachten zeg ik "ik doe de deur weer snel dicht hoor, want dat gaat niet goed hoor" terwijl ik zorgwekkend richting de deur naar de woonkamer kijk, alwaar Oscar uit zijn naadje gaat. Ik mag dan altijd de deur weer dichtdoen, gek he ::)

Komt misschien omdat die mensen niet weten dat we de gangdeur beveiligen met een schuif zodat Oscar nooit de gang in kan komen ;D
BusKay

Berichtdoor BusKay » Di 08 Dec 2015, 08:27

Een sticker o.i.d. op mijn deur wil ik niet omdat ik vind dat het mijn deur ontsierd..
Meestal ben ik boven dus als er gebeld wordt en ik verwacht niets dan kijk ik eerst wat er staat en als ik dan zie dat het zaken zijn die met colportage o.i.d. te maken hebben laat ik ze gewoon staan.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 08 Dec 2015, 08:33

Ik heb nooit mensen aan de deur. Maar misschien ook wel omdat onze bel het niet doet :biggrin2: :biggrin2: . En ze wel vier honden tekeer horen gaan. Misschien dat ze dan denken "naaaah, even naar de volgende deur".
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Di 08 Dec 2015, 08:53

Hier zelden grote bedrijven aan de deur, enkel plaatselijke verenigingen die dat netjes aankondigen in het krantje. Ze hebben altijd leuke acties dus wij doen daar graag aan mee. Nu is het weer manderijntjes-actie. Koop je twee netjes mandarijnen, zijn wel wat duurder dan in de winkel maar ach, en gaat het geld naar de kerstviering voor de ouderen in het bejaardenhuis. Kijk, daar mogen ze van mij voor aanbellen.
hannabelgje
5-sterren

Re: RE: Re: Bel niet bij me aan - register?

Berichtdoor hannabelgje » Di 08 Dec 2015, 08:55

Hope schreef:Hier zelden grote bedrijven aan de deur, enkel plaatselijke verenigingen die dat netjes aankondigen in het krantje. Ze hebben altijd leuke acties dus wij doen daar graag aan mee. Nu is het weer manderijntjes-actie. Koop je twee netjes mandarijnen, zijn wel wat duurder dan in de winkel maar ach, en gaat het geld naar de kerstviering voor de ouderen in het bejaardenhuis. Kijk, daar mogen ze van mij voor aanbellen.

Zoiets is het hier inderdaad ook. Mandarijnen, appels, wafels enz voor meestal de jeugdvereniging.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: RE: Re: Bel niet bij me aan - register?

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”