donderdag dr vroom start met desensibiliseren ondersteuning vraag

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
Bluey
2-sterren

donderdag dr vroom start met desensibiliseren ondersteuning vraag

Berichtdoor Bluey » Ma 02 Nov 2015, 16:42

Beste allemaal, op advies van dr Vroom starten we met desensibiliseren. We willen het een kans geven. Onze hond heeft atopie ik zal proberen het bestand erbij te zetten. het is vooralsnog een seizoensgebonden atopie, afgelopen zomer hebben we hem apoquel gegeven en dit gaf goed resultaat. Omdat dr Vroom niet wat wat de apoquel in de toekomst voor het lichaam doet, willen we op advies van haar gaan desensibiliseren. Nu wil ik mijn hond verder inwendig ook ondersteunen, ik heb het topic van Hope gevolgd, en er wat dingen uitgehaald waarvan ik denk dat dat goed is voor mijn hond. Ik heb zalmolie van grizzly besteld en quercetin van solgar (hij weegt 20 kilo, hoeveel moet ik geven?).
Is er verder nog iets wat ik zou kunnen geven om hem te ondersteunen? Hij krijgt kvv, wassen en poetsen doe ik al volgens de "regels".
Vriendelijk bedankt.....afbeelding van de test lukt me niet om toe te voegen  :-[
Ellie
2-sterren

Re: donderdag dr vroom start met desensibiliseren ondersteuning vraag

Berichtdoor Ellie » Ma 02 Nov 2015, 17:01

Ik zou het niet weten, maar ik volg je wel: ik ken in dichte nabijheid een hond met atopische dermatitis. En ik ken een Duitse herder die nu aan desensibiliseren is op mijt. Dat gaat verrassend goed! Sterkte en succes!

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”