Darf en Barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Darf en Barf

Berichtdoor Barfplaats

Yokeh
1-ster

Darf en Barf

Berichtdoor Yokeh » Do 29 Okt 2015, 10:54

Hallo, Ik ben behoorlijk nieuw in de wereld van Barf en Kvv,
En heb dus heel wat vraagjes waar ik in het bovenste topic al wel heel wat antwoorden op krijg
Ik geef mijn oud duitse herderpup van 15 weken  momenteel 2 x per dag brokken  (van de zak die ik van de fokker meekreeg) en 1 x Darf
En ik ben begonnen met zelf snacks te drogen (hart long kip)
Ik wil zeer binnenkort helemaal overschakelen op kvv  Darfcompleet  en af en toe barfen.
Moet ik ook groente bij gaan geven omdat dit bij darf er niet in zit 
Ik geef nu al 1x per week verse vis (forel/sardines). Ze is er dol op
En 1x per week een eitje met schil
Daarnaast wil ik ook nog af en toe een gepreste brok zonder graan kunnen geven omdat we regelmatig op uitstap zijn (met de trein) en ook om deze te gebruiken in spelletjes en bij training.
Wat is een goede brok (liefst biologisch of op zijn minst diervriendelijk geproduceerd vlees). Ik weet wel dat er houdbare kvv zijn en dat ik ter plaatse ook wel vaak aan kvv of vers vlees kan geraken.
Het belangrijkste is dat ik mijn pup alles gaat geven wat ze nodig heeft dus ik hoor graag van jullie of ik iets beter wel of juist niet moet doen
(met andere woorden is het goed zo wat ik wil gaan doen)

Vast dank Yokeh
Laatst gewijzigd door Yokeh op Do 29 Okt 2015, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
frodo quin
5-sterren

Re: Darf en Barf

Berichtdoor frodo quin » Do 29 Okt 2015, 11:17