TOPIC MAG WEG, Ouwehands kaartjes zijn op

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Wo 28 Okt 2015, 10:10

Ik heb 4 toegangskaartjes voor Ouwehands Dierenpark in Rhenen, geldig t/m aanstaande zaterdag, 31 oktober. Jaren lang regelmatig geweest en toen altijd érg genoten van o.a. het berenbos (waar je doorheen kunt wandelen) en de zeeleeuwenshow. Niet in de laatste plaats omdat honden (aangelijnd uiteraard) welkom zijn en ook zij het geweldig leuk vonden :)
Nu eindelijk weer kans om te gaan en me giga verheugd mijn jongste hond daar voor het eerst mee heen te nemen, maar wegens ziekte zijn we helaas niet in de gelegenheid :'(
Zónde om te laten verlopen natuurlijk, dus misschien kan ik er iemand anders een plezier mee doen???
Als je interesse hebt, stuur dan even een email of PB en laat weten hoeveel kaartjes je zou willen hebben ;)
Laatst gewijzigd door Parelridder op Vr 30 Okt 2015, 07:10, 1 keer totaal gewijzigd.
miik
5-sterren

Re: aangeboden: 4 toegangskaartjes Ouwehandsdierenpark, geldig t/m a.s. zaterdag

Berichtdoor miik » Do 29 Okt 2015, 02:07

Ik heb vrijdag een lege agenda en zou het wel heel leuk vinden !
Zou ik misschien 2 kaartjes mogen, zodat ik er samen met mn vriend naartoe kan ?
Anita62
2-sterren

Re: aangeboden: 4 toegangskaartjes Ouwehandsdierenpark, geldig t/m a.s. zaterdag

Berichtdoor Anita62 » Do 29 Okt 2015, 02:26

Mochten de andere 2 kaartjes er nog zijn dan wil ik ze heel graag van je overnemen!
Heel veel beterschap!
Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Do 29 Okt 2015, 19:57

Alle kaartjes zijn vergeven & verzonden ;)
Héél veel plezier!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Bar-plaats”