Vers niet ingevroren vlees (omgeving Utrecht)

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

FBBARF
1-ster

Berichtdoor FBBARF » Do 22 Okt 2015, 11:38

Hoi allemaal,

Ik voer mijn teckel al enkele jaren vers vlees en dan ook echt zo vers mogelijk het liefst zonder dat het ingevroren is geweest. Ik kon hiervoor eerst altijd terecht bij een slachthuis met winkel in de buurt van waar ik woonde, echter ben ik onlangs naar Utrecht verhuisd en ik heb hier nog geen slagerij gevonden die mij verse, niet ingevroren producten (orgaanvlees, spiervlees, vleesbot) kan aanbieden. Daarom de vraag of jullie misschien adressen weten waar ik dit soort producten kan kopen?

Groetjes
Leontine
3-sterren

Re: Vers niet ingevroren vlees (omgeving Utrecht)

Berichtdoor Leontine » Do 22 Okt 2015, 12:01

Koopbiovlees is Lith heeft vers barf vlees als je het vooraf aangeeft dat je niet ingevroren wilt hebben.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
FBBARF
1-ster

Berichtdoor FBBARF » Vr 23 Okt 2015, 10:58

Bedankt voor je reactie. Ik denk niet dat het mogelijk is dat zij het vlees, zonder dat het vantevoren is ingevroren leveren in Utrecht.

Ik ben eerder op zoek naar een slachthuis of slagerij welke nog zelf de dieren 'slacht'/verwerkt (wat nog vaker gebeurt bij islamitische slagers) in Utrecht (en omgeving). Bij zo'n bedrijf kon ik voorheen mijn producten aanschaffen zonder dat zij vantevoren ingevroren waren. Iemand enig idee of dit verkrijgbaar is in (de omgeving van) Utrecht?
Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Vr 23 Okt 2015, 18:51

Uit nieuwsgierigheid... en dan? Dan wil je om de paar dagen wat gaan halen? Anders moet je het zelf invriezen, toch?

Suzanne
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Zo 25 Okt 2015, 14:45

FBBARF schreef:Bedankt voor je reactie. Ik denk niet dat het mogelijk is dat zij het vlees, zonder dat het vantevoren is ingevroren leveren in Utrecht.

Ik ben eerder op zoek naar een slachthuis of slagerij welke nog zelf de dieren 'slacht'/verwerkt (wat nog vaker gebeurt bij islamitische slagers) in Utrecht (en omgeving). Bij zo'n bedrijf kon ik voorheen mijn producten aanschaffen zonder dat zij vantevoren ingevroren waren. Iemand enig idee of dit verkrijgbaar is in (de omgeving van) Utrecht?

Als ik hun site goed lees wordt t toch echt vers&gekoeld verzonden
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Zo 25 Okt 2015, 14:56

Ik moet zeggen dat ik me stiekem afvraag wat daar het voordeel van is, van het vers binnen krijgen...?
Becky
3-sterren

Berichtdoor Becky » Ma 26 Okt 2015, 20:55

Lizzy schreef:Ik moet zeggen dat ik me stiekem afvraag wat daar het voordeel van is, van het vers binnen krijgen...?

Misschien omdat je het dan gelijk en makkelijk kan verdelen? Ik vind het bijvoorbeeld ook fijner om gelijk te verdelen en in de goede/makkelijke porties in te vriezen.  :)

Voor eend kan je misschien bij VSE in Harderwijk terecht, zij verkopen ook op aanvraag verse producten.
Laatst gewijzigd door Becky op Ma 26 Okt 2015, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”