Ik heb maar weer een geruimd

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Ma 19 Okt 2015, 11:47

Er lagen weer eens twee grote hopen shit middenin de steeg  :-X
En niet bepaald van een klein hondje
Het is niet onze steeg , maar een gezamenlijke steeg waar de hele buurt doorheen gaat
Ook hondenbezitters . Ook onze oude 94 jarige buurvrouw , die dan met haar rollator even naar de buren loopt om de krant te brengen
En waar kan je nog met je rollator uitwijken als er twee van die grote hopen liggen , middenin die steeg ?
Of een dergelijke hondenbezitter zich ook weleens bedenkt dat oude mensen hier lelijk over uit kunnen glijden
En daar hoef je niet eens oud voor te zijn , het is mij ook eens overkomen . Een slappe hoop shit , regen en een natte stoep
Noa leefde nog en zat in de koets , ik kon me nog vasthouden aan de koets . Anders had ik ook een klap gemaakt en was ik op mijn achterhoofd gevallen
Inge en Bono
5-sterren

Re: Ik heb maar weer een geruimd

Berichtdoor Inge en Bono » Ma 19 Okt 2015, 21:46

Blegh smerige mensen heb je toch  :-X
Mijati
4-sterren

Berichtdoor Mijati » Ma 19 Okt 2015, 23:08

herkenbaar en dan loop jij met een enorme brokkenhoop in een zakkie om te zorgen dat het netjes  blijft.
Maar ja, de eigenaren van de hond laten geen briefje achter.
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Di 20 Okt 2015, 14:23

Erg he. Gadverdamme.

Als ik hier de heg wil snoeien, trek ik voortaan kaplaarzen aan. Er is kennelijk niemand die bedenkt dat het echt niet grappig is om van hondendrol naar hondendrol te gaan tijdens het werk. Sommige mensen vinden het zelfs niet nodig om de stront van Fikkie op te ruimen als ze op onze oprit hebben zitten kakken. Ik woon aan een losloopweg. Hoeveel moeite is het om even te bedenken dat wij als bewoners echt overlast ervaren? Ga ik 's avonds in het donker nog even met een kruiwagen over de oprit, zit het wiel weer onder de poep.  Bah!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”