Hope, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, hier een peper en zoutstel...

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht
Lizzy
Moderator

Hope, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, hier een peper en zoutstel...

Berichtdoor Lizzy » Vr 16 Okt 2015, 12:07

Topic!

Lieve Barfplaatsleden,

Volgens oude Barfplaats tradities (en vanmorgen door Angelique weer even onder mijn aandacht gebracht), openen we vandaag een peper & zoutstel topic voor onze Hope. Vandaag treedt zij in het huwelijk met meneer Hope. Wij hopen dat zij samen een geweldige dag beleven en een heel lang en gelukkig huwelijk hebben!

Ik trap af met het volgende peper en zoutstel, jullie mogen volgen :biggrin2:

Lieve Hope, nogmaals gefeliciteerd :-* en van mij voor jullie een toepasselijk peper & zoutstel!

Afbeelding
koekje
Moderator

Re: Hope, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, hier een peper en zoutstel...

Berichtdoor koekje » Vr 16 Okt 2015, 12:19

Gefeliciteerd!

Afbeelding
Extreme
5-sterren

Re: Hope, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, hier een peper en zoutstel...

Berichtdoor Extreme » Vr 16 Okt 2015, 12:24

Mevrouw en meneer Hope,

Ook ik wens jullie een fantastische trouwdag, dat alles mag verlopen zoals jullie gepland hebben, en dat  Hope ook zijn deel mag geven in jullie trouwdag.
Geniet, kijk, sla op, dans, wees samen met je familie en vrienden die er bij zijn, maar helemaal samen met je zwarte knuffel.
Voor jullie, hoe kan het ook, een labrador peper en zout stel.

Afbeelding

(lizzy, helpppp krijg het niet voor elkaar om het plaatje hier te plakken  :-\, hoe moet ik dat doen? Dank lizzy, het is deze digibeet ook gelukt  :biggrin2:)
Laatst gewijzigd door Extreme op Vr 16 Okt 2015, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 16 Okt 2015, 12:27

[quote="Extreme"]
Mevrouw en meneer Hope,

Ook ik wens jullie een fantastische trouwdag, dat alles mag verlopen zoals jullie gepland hebben, en dat  Hope ook zijn deel mag geven in jullie trouwdag.
Geniet, kijk, sla op, dans, wees samen met je familie en vrienden die er bij zijn, maar helemaal samen met je zwarte knuffel.
Voor jullie, hoe kan het ook, een labrador peper en zout stel.

(lizzy, helpppp krijg het niet voor elkaar om het plaatje hier te plakken  :-\, hoe moet ik dat doen?)
[/quote]

Je neemt de link van het plaatje, zet dat in je antwoord, je selecteert de URL met je muis en klikt daarna op dit icoontje Afbeelding
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 16 Okt 2015, 12:27

Ik zit in mijn hoofd met het liedje "hartelijk bedankt voor je peper en zoutstel, hartelijk bedankt voor je hele hele dikke zoen, hartelijk bedankt voor je goeie wensen, had je nou toch echt niet hoeven doen!". Van wie was dat nou ook alweer?
Mijati
4-sterren

Berichtdoor Mijati » Vr 16 Okt 2015, 12:28

van harte gefeliciteerd

Afbeelding
BusKay

Berichtdoor BusKay » Vr 16 Okt 2015, 12:31

Van harte... een geweldige dag en heel veel geluk!!

Afbeelding
pluk
Moderator

Berichtdoor pluk » Vr 16 Okt 2015, 12:33

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Veel geluk samen :)
Afbeelding

[quote="Lizzy"]
Ik zit in mijn hoofd met het liedje "hartelijk bedankt voor je peper en zoutstel, hartelijk bedankt voor je hele hele dikke zoen, hartelijk bedankt voor je goeie wensen, had je nou toch echt niet hoeven doen!". Van wie was dat nou ook alweer?
[/quote]
Andre van Duin
Laatst gewijzigd door pluk op Vr 16 Okt 2015, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Vr 16 Okt 2015, 12:33

Nogmaals van harte  :D :D :D :-* :-* :-*

Afbeelding
Cathelijn
5-sterren

Berichtdoor Cathelijn » Vr 16 Okt 2015, 12:36

Lizzy schreef:Ik zit in mijn hoofd met het liedje "hartelijk bedankt voor je peper en zoutstel, hartelijk bedankt voor je hele hele dikke zoen, hartelijk bedankt voor je goeie wensen, had je nou toch echt niet hoeven doen!". Van wie was dat nou ook alweer?

Andre van Duin en Corrie van Gorp: hilarisch!!! :biggrin2:

Afbeelding

Gefeliciteerd Marloes en Meneer Marloes!
Afbeelding
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Vr 16 Okt 2015, 12:37

Gefeliciteerd!!!

zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Vr 16 Okt 2015, 12:43

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk :-*

Afbeelding
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren

Berichtdoor DJ_Doerak_Tucker » Vr 16 Okt 2015, 12:46

Nogmaals: Van harte gefeliciteerd!!!

Afbeelding
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 16 Okt 2015, 12:50

BusKay schreef:Van harte... een geweldige dag en heel veel geluk!!

Afbeelding

Hahaha, interessant peper en zoutstel :biggrin2:
BusKay

Berichtdoor BusKay » Vr 16 Okt 2015, 12:59

Lizzy schreef:Hahaha, interessant peper en zoutstel :biggrin2:

Wij doen niet aan peper en ook niet aan zout maar wel aan liefde en geluk  :smitten: :smitten:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Bar-plaats”