Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3141003
Mijn nicht heeft voor mij een foto van mijn ouders geborduurd, dit is het geworden:

Afbeelding

Ze wilde er niets voor hebben, maar ik wilde graag wat terug doen, dus heb ik mezelf uitgesloofd..... :biggrin2:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3141004
Dit is het project voor achter het huis! Mijn vader had een oud eiken tafeltje, dat heeft hij knalblauw voor me geschilderd en dit wordt de bovenkant:

Afbeelding

Ik ben nog niet volledig tevreden, maar het moet maar zo. Nog een klein stukje, dan voegen en dan plaats ik het uiteindelijk resultaat.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3141006
En voor een lieve vriendin, die altijd klaar staat en nooit iets vraagt wil ik deze na gaan maken. Wish me luck!  ::) :D

Afbeelding
Door judith1967
#3141011
Zoo das mooi gedaan,zeg
Niet te zien dat het geborduurd is. 8)
Lief dat je haar een Libelle als dank geef,die heb je mooi gedaan

Leuk tafeltje,ga je je zwart voegen?
Of enkel de voetjes zwart en de rest met grijs?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3141012
judith1967 schreef: Zoo das mooi gedaan,zeg
Niet te zien dat het geborduurd is. 8)
Lief dat je haar een Libelle als dank geef,die heb je mooi gedaan

Leuk tafeltje,ga je je zwart voegen?
Of enkel de voetjes zwart en de rest met grijs?
Ik zit idd te denken over de voetjes zwart en de rest antraciet. Maar.... ik heb wel antracietkleurige voeg besteld, maar ben zwart pigment vergeten. Geen idee of ik ook gewoon zwarte verf toe kan voegen, maar dat weet jij vast wel.
Door judith1967
#3141025
Je zou het kunnen proberen met plakkaatverf. En anders gewoon met antra voegen en dan "inkleuren" met zwarte verf of zwarte stift.Denk dat een zwarte stift makkelijker is(zo marker) en dan een doekje erbij voor het "buiten de lijntjes ongelukjes". ;)


Ik het deze toen gemaakt voor Dorian zijn speeltjes
Ook met voetjes erop

Dorian's speelgoedteil

Voorkant
Afbeelding

Afbeelding

Achterkant

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door judith1967 op ma 03 aug 2015, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3141029
judith1967 schreef: Je zou het kunnen proberen met plakkaatverf. En anders gewoon met antra voegen en dan "inkleuren" met zwarte verf of zwarte stift.Denk dat een zwarte stift makkelijker is(zo marker) en dan een doekje erbij voor het "buiten de lijntjes ongelukjes". ;)
Ga ik doen, is ook makkelijker! Bedankt voor het meedenken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door