Onze nieuwe aanwinst - stofzuigrobot

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Sarah5
5-sterren

Berichtdoor Sarah5 » Vr 24 Jul 2015, 11:37

Na heel lang twijfelen en wikken en wegen tussen welk model we moesten kiezen is het nu eindelijk zo ver. We waren bij de MediaMarkt omdat mijn telefoon was overleden, en daar stonden ze dan....

Ik dacht dat we met al die haren de duurste zouden moeten hebben, maar na advies bleek dat we die juist niet moesten hebben. We hebben nu de Roomba en de beesten vinden het wel erg bizar maar ze laten m lekker zijn werk doen  :D Terwijl ik de was aan het doen ben, doet dat ding een rondje huis en ik vind het geniaal  :notworthy: :suck_kr:

Afbeelding
pluk
Moderator

Re: Onze nieuwe aanwinst - stofzuigrobot

Berichtdoor pluk » Vr 24 Jul 2015, 11:44

Geweldig he zo'n ding.

Scott heeft hier uitgevonden dat als je er tegenaan duwt dat ie dan omdraait. Heel leuk spelletje  ::)
KarenH
4-sterren

Berichtdoor KarenH » Vr 24 Jul 2015, 12:04

Lijkt me heel handig, vrees alleen dat mijn Borders zo'n ding gaan drijven :D
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren

Berichtdoor DJ_Doerak_Tucker » Vr 24 Jul 2015, 12:16

En als je stoelen onder tafel staan aangeschoven, gaat 'ie daar dan onderdoor? Zet je hem gewoon aan op het moment dat jij dat wilt of gaat 'ie de hele dag door je huis (dagelijks zeg maar). Ben heel benieuwd, het lijkt me heel handig, maar onze woning is denk ik niet zo praktisch voor zo'n apparaat. Kleine ruimtes met veel hoeken/meubels.
Sarah5
5-sterren

Berichtdoor Sarah5 » Vr 24 Jul 2015, 13:06

pluk schreef:Geweldig he zo'n ding.

Scott heeft hier uitgevonden dat als je er tegenaan duwt dat ie dan omdraait. Heel leuk spelletje  ::)

Oh dat hebben ze hier gelukkig nog niet door. Alleen Meis (kat) vindt het een enorm brutaal ding, als ze gewoon blijft zitten rijdt het ding gewoon door terwijl ze duidelijk pontificaal aan het ZITTEN is  ::)

KarenH schreef:Lijkt me heel handig, vrees alleen dat mijn Borders zo'n ding gaan drijven :D

Haha ja dat is weer niet zo handig nee. Lola moest wel even denken of ze er in zou gaan bijten of tegen blaffen, maar ze ging zuchtend op de bank liggen. Nu zijn ze er aan gewend en wandelen er gewoon tussendoor alsof het de normaalste zaak van de wereld is  8)

DJ en Doerak schreef:En als je stoelen onder tafel staan aangeschoven, gaat 'ie daar dan onderdoor? Zet je hem gewoon aan op het moment dat jij dat wilt of gaat 'ie de hele dag door je huis (dagelijks zeg maar). Ben heel benieuwd, het lijkt me heel handig, maar onze woning is denk ik niet zo praktisch voor zo'n apparaat. Kleine ruimtes met veel hoeken/meubels.

Je kan m zelfs inprogrammeren op tijd. Ik wilde de eerste keren even zien wat de dieren zouden doen, maar ze accepteren het alle4 dus dat gaat prima. Hij gaat vanzelf onder de bank en onder de kasten en ook tussen de stoelen. Als je echt wilt dat ie goed onder tafel gaat is het handiger de stoelen even van de plek te halen. Als hij klaar is met zijn rondje gaat hij automatisch terug op zijn laadstation. Ik zet m nu dagelijks aan in de ochtend als ik zelf ander werk doe en dat werkt voor mij prima. Als we net terug van het strand zijn met de honden, mag ie extra aan  :biggrin2:
keetje
5-sterren

Berichtdoor keetje » Vr 24 Jul 2015, 13:17

Sinds ik dat filmpje gezien heb van dat ding dat heerlijk door de dunne van een hond aan het stofzuigeren geweest was heb ik toch mijn twijfel over zo'n ding in ons huis. Vooral met een kater die soms, heel soms, een drukje midden in de kamer legt 's nachts.  :biggrin2:
Sarah5
5-sterren

Berichtdoor Sarah5 » Vr 24 Jul 2015, 13:22

keetje schreef:Sinds ik dat filmpje gezien heb van dat ding dat heerlijk door de dunne van een hond aan het stofzuigeren geweest was heb ik toch mijn twijfel over zo'n ding in ons huis. Vooral met een kater die soms, heel soms, een drukje midden in de kamer legt 's nachts.  :biggrin2:

Ieuwwww.... ik heb beeld

Ik zet m ook alleen aan als ik er ben. Gisteren was ik ook al bijna een onderbroek kwijt  8) :biggrin2: Maar je vind zo wel wat spullen terug die ergens onder de bank waren beland
orinake
5-sterren

Berichtdoor orinake » Vr 24 Jul 2015, 13:23

iemand ervaring met zo'n robot als er een speelmat van de kindjes op de grond ligt?
de Meiden
5-sterren

Berichtdoor de Meiden » Vr 24 Jul 2015, 13:40

Ohhh, zoiets staat ook op mijn verlanglijstje voor over een poosje...
Dus als ik het goed lees werkt hij alles naar binnen, zand stof haren enz...
Ook fijn dat hij goed af te richten is.. ;D terug naar zijn laadstation !
TomsBorders
5-sterren

Berichtdoor TomsBorders » Vr 24 Jul 2015, 14:52

KarenH schreef:Lijkt me heel handig, vrees alleen dat mijn Borders zo'n ding gaan drijven :D

denk het ook haha, kaya heeft wel een keer een grasmaaier die ook zo'n zelfde formaat heeft een tijdje opgedreven, totdat ik haar maar onderbroken heb, haha.
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Vr 24 Jul 2015, 15:50

Heel handig  :)

Maar ik blijf het zelf doen . Er woont hier iemand die zo,n apparaat ook wat graag zou ""bedienen ""
Ik kan in mijn fantasie de schade al zien in huis  :biggrin2:
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Vr 24 Jul 2015, 15:54

keetje schreef:Sinds ik dat filmpje gezien heb van dat ding dat heerlijk door de dunne van een hond aan het stofzuigeren geweest was heb ik toch mijn twijfel over zo'n ding in ons huis. Vooral met een kater die soms, heel soms, een drukje midden in de kamer legt 's nachts.  :biggrin2:

Filmpje? Ik ken alleen het verhaal van de robotstofzuiger van een forumlid hier die gezellig de dunne van de hond door de kamer had verspreid (weet niet meer wie) maar kan me niet herinneren dat daar een filmpje bij zat  ???
Anne in Duitsland
5-sterren

Berichtdoor Anne in Duitsland » Vr 24 Jul 2015, 16:10

dinky89 schreef:Filmpje? Ik ken alleen het verhaal van de robotstofzuiger van een forumlid hier die gezellig de dunne van de hond door de kamer had verspreid (weet niet meer wie) maar kan me niet herinneren dat daar een filmpje bij zat  ???

Dat was Doranto, en er zat geen filmpje bij, nee. Iedereen had ook zo wel beeld! ;D
keetje
5-sterren

Berichtdoor keetje » Vr 24 Jul 2015, 17:26

Nee, ik heb echt een filmpje gezien, volgens mij op you Tube. Het was een ontzettende smeerbende, door de hele kamer. Ik ben een beelddenker maar weet zeker dat ik een filmpje heb gezien. 8)
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Vr 24 Jul 2015, 17:33

Wij hebben onze tweede Roomba vor de benedenverdieping en boven onze eerste LG.
Nodeloos te zeggen dat we er groot fan van zijn!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”