Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door PollekeD
#3137214
Heel heel blij,  ik liep er tegen aan, prijs was ok,  een bakbeest. Nu ga ik dus ook zelf maaltijden bereiden. Maar jee, veel sneller dan verwacht. Ik heb nog zo veel te leren. En nu gaan ontdekken hoe ik aan mijn vlees ga komen. Behoorlijk spannend. Maar heel blij dat ik mn kids gezond kan gaan voeren. Na de vakantie geef ik mezelf nog even de tijd om alle info bij elkaar te zoeken, en ze aan bot te laten wennen. Eerst kvv,  en als ik alles op een rijtje heb de grote stap zetten.

Afbeelding

Voor nu een praktische vraag.... Ik zoek onderstaande onderdelen.  Maar,  het is een turks merk, dus op merk kan ik niet zoeken. Hoe kom ik er toch achter welke past. Of weet iemand een bedrijf in Noord Holland, waar ik heen kan gaan en zeggen "deze maat", maar dan met grotere gaten in de schijf.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door PollekeD op do 23 jul 2015, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
#3139372
pike schreef: http://www.vuurenrook.nl

verkoopt losse onderdelen van diverse merken. Ze kunnen je misschien wel helpen.  :)
Inderdaad, de eigenaar, Martijn, is zeer kundig. Ik ehb ook verschillende keren contact met hem gehad vanwege mijn vleesmolen en losse onderdelen die ik nodig had (ook tweede hands gekocht). Ik zou hem gewoon even opbellen als ik jou was.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door