Donderdag naar tweede lijn met ons oudje....

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Di 21 Jul 2015, 20:42

Donderdag ga ik naar de tweede lijn in wilhelminaoord met ons senioortje. Er zijn zoveel onduidelijke dingen aan de hand met haar dat ik nu het gewoon hogerop ga zoeken. Mijn eigen dierenarts kom ik niet verder mee. Zoals mijn meisje nu moet leven is niks, ze wil alles zo graag maar het lukt niet meer.
Wat ze mankeert, het is een hele waslijst. Ik heb even een documentje gemaakt met alles wat mij opvalt dat ik donderdag mee kan nemen, want als je daar zit, vergeet je de helft weer.
Ik heb een afspraak bij drs wagter.
Lil
5-sterren

Re: Donderdag naar tweede lijn met ons oudje....

Berichtdoor Lil » Di 21 Jul 2015, 21:08

Heel erg veel sterkte!

Helaas is een hond die veel mankeert maar ontzettend graag wilt wel herkenbaar voor mij. Heel slim dat je een lijstje maakt.
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Di 21 Jul 2015, 21:14

Dank je. Ja er zijn zoveel dingen die mij opvallen, steeds komt er weer iets bij op dat lijstje.......
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Di 21 Jul 2015, 22:27

Gelijk heb je  ;) En al zeker als je het gevoel hebt niet veel verder te komen bij je eigen d.a
Hopelijk gaat dit wat meer duidelijkheid opleveren
En dat lijstje dat is een hele slimme  :)
Belleke
3-sterren

Berichtdoor Belleke » Wo 22 Jul 2015, 07:58

Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat zij je verder kunnen helpen
Hier ook een senior met klachten onrustig gedrag waar we al heel vaak voor naar de dierenarts gegaan zijn.
KnuffelsBelleke
chery
5-sterren

Re: Donderdag naar tweede lijn met ons oudje.... Een raadsel!

Berichtdoor chery » Do 23 Jul 2015, 18:57

Nou ik ben weer terug.....
Omdat een heleboel dingen die ik opnoemde uit het gebied van de bek komen(speekselen, slecht slikken, tong niet gebruiken) en ze extreem gevoelig in het keelgebied is hebben ze gelijk een keelinspectie onder narcose gedaan.
Voor een aantal maanden terug viel mij ineens op dat Dirk vreemde vlekken op de tong had, ik heb dat toen alten zien aan de DA, maar hij zei dat zit er waarschijnlijk al jaren, niks bijzonders...
Hij bleef zeggen, bulldogprobleem, zacht verhemelte enz. Ik bleef dat bestrijden.
Nou het probleem zit dus waarschijnlijk wel bij die tong!!!!
Niks geen bulldog probleem, smalle maar keurige luchtpijp, geen zacht verhemelte, stembanden functioneren goed.
Dus nu zijn er 3 biopten van de tong genomen, het lijkt niet op kanker(maar zeg nooit, nooit).
Hij had het nog nooit gezien, bijzonder geval.

Maar ze is nog niet thuis! Ze fokte zich teveel op met de tube eruit halen, ze heeft iets kalmerends gekregen, maar was nu nog te ver weg. Reageerde niet op mij en rochelde iets.... Ik en de dierenarts durfden het niet aan haar naar huis te laten gaan, ze krijgt nu zuurstof en blijft een nachtje. In de hoop dat het goed gaat......
Was wel even naar haar zo te zien...
We krijjgen met een week uitslag van de biopten.
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Do 23 Jul 2015, 19:26

Hopelijk morgen weer lekker naar huis toe
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Do 23 Jul 2015, 19:41

Nou , in elk geval fijn dat er nader onderzoek is gedaan . Je weet maar nooit op die leeftijd
En hopelijk morgen weer lekker naar huis
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Do 23 Jul 2015, 21:41

Oh bah, hopen dat je haar morgen mee mag nemen. Fijn dat er duidelijkheid is! Nu hopen dat de uitslag mee valt
Ramses1
5-sterren

Berichtdoor Ramses1 » Za 25 Jul 2015, 20:09

Hoe gaat het nu met je hondje?
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Za 25 Jul 2015, 20:24

Ik heb haar gisteren opgehaald. Na de patientenbespreking gistermorgen hadden ze besloten om nogmaals een foto te maken met contrastvloeistof. Om te kijken of er ook een verwijding was te zien. Op de normale foto was dit niet te zien. Nu echter was er een lichte verwijding van de slokdarm te zien, aan maag kant. Deze extra kosten namen zij voor hun rekening, omdat ze dit niet met mij hadden besproken. Netjes dus!

Het is nu afwachten op de uitslagen van de biopten. En dan verder kijken hoe of wat.

Vanmorgen ging het helemaal niet fijn met haar, gevoel dat ze pijn had. Dus even contact opgenomen en werd gevraagd welke pijnstiller ik evt in huis had. Nou dat zijn in de loop der tijd 3 verschillende dus
Ramses1
5-sterren

Berichtdoor Ramses1 » Za 25 Jul 2015, 20:44

[quote="chery"]
Ik heb haar gisteren opgehaald. Na de patientenbespreking gistermorgen hadden ze besloten om nogmaals een foto te maken met contrastvloeistof. Om te kijken of er ook een verwijding was te zien. Op de normale foto was dit niet te zien. Nu echter was er een lichte verwijding van de slokdarm te zien, aan maag kant. Deze extra kosten namen zij voor hun rekening, omdat ze dit niet met mij hadden besproken. Netjes dus!

Het is nu afwachten op de uitslagen van de biopten. En dan verder kijken hoe of wat.

Vanmorgen ging het helemaal niet fijn met haar, gevoel dat ze pijn had. Dus even contact opgenomen en werd gevraagd welke pijnstiller ik evt in huis had. Nou dat zijn in de loop der tijd 3 verschillende dus
Belleke
3-sterren

Berichtdoor Belleke » Ma 27 Jul 2015, 17:13

Sterkte ik hoop ook op een goede uitslag.
Knuffels Belleke
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Ma 27 Jul 2015, 21:16

Eten gast gewoon slecht. Kvv krijgt ze niet meer weg en sorry het enige wat wel lukt op dit moment zijn brokjes. Het is niet anders, maar dat eet ze en dat gaat toch voor het principe dat ik tegen brok ben. Het enige wat ik kan doen is daar de "beste" van proberen te vinden......
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Di 28 Jul 2015, 09:26

chery schreef:Eten gast gewoon slecht. Kvv krijgt ze niet meer weg en sorry het enige wat wel lukt op dit moment zijn brokjes. Het is niet anders, maar dat eet ze en dat gaat toch voor het principe dat ik tegen brok ben. Het enige wat ik kan doen is daar de "beste" van proberen te vinden......

Het belangrijkste is dat er iets van eten ingaat . En als dat brokjes zijn dan is dat maar zo  ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”