Vervanger kvv voor op vakantie.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

miekjevdv
3-sterren

Berichtdoor miekjevdv » Zo 28 Jun 2015, 16:46

Misschien ga ik dit jaar 2 weken mee op vakantie met mijn moeder naar Oostenrijk.
Natuurlijk zou onze hond ook meegaan.

Nu krijgt hij KVV van verschillende merken, maar omdat er op het vakantie adres geen diepvries is kan ik geen kvv meenemen.

Weet er iemand een goede vervanger voor KVV voor op vakantie?

Zelf zat ik te denken aan K9 naturel gevriesdroogd eten. Dit moet je dan aanmaken met lauw water.
De ingredienten zijn:
    Vers lamsvlees /of rundsvlees, botten, Bloed, Broccoli, Bloemkool, Wortels, Rode bieten, Kool, Andere seizoengroentes, Verse hele eieren inclusief eierschaal, Vruchten: appel, bessen en andere seizoensvruchten, Groene pens, Hart, lever, nieren, Knoflook, Kabeljauwlever & olie (natuurlijke conserveringsmiddel)

Of eventueel houdbare kvv worsten?

Heeft iemand ervaring met bovenstaande producten of met iets anders voor op vakantie?
Els&Flow
5-sterren

Re: Vervanger kvv voor op vakantie.

Berichtdoor Els&Flow » Zo 28 Jun 2015, 17:48

Ter plaatse bij de slager kipfilet en rundergehakt halen, wel een woordenboekje mee nemen. Als je dat echt niet ziet zitten is Ziwipeak een prima vervanging, of de gevriesdroogde worsten van K9.

http://www.puurnatuurvoer.nl/c-1684383/ ... s-voeding/
http://www.ziwipeak.nl/nl/
san :)
4-sterren

Berichtdoor san :) » Zo 28 Jun 2015, 18:42

Ik heb goede ervaring met k9. Duur maar wel goed spul
chantal6790
1-ster

Berichtdoor chantal6790 » Zo 28 Jun 2015, 19:39

Ik ben absoluut geen brokken fan maar als we weg gaan kies ik toch voor brokken, ik kies dan voor orijen. In elk geval een hoog vleespercentage en makkelijk te geven. kom ik in de supermarkt daar toch vlees tegen (soort smuldier) dan neem ik dit mee en gaan de brokken in de prullenbak :)
Els&Flow
5-sterren

Berichtdoor Els&Flow » Zo 28 Jun 2015, 20:05

[quote="chantal6790"]
Ik ben absoluut geen brokken fan maar als we weg gaan kies ik toch voor brokken, ik kies dan voor orijen. In elk geval een hoog vleespercentage en makkelijk te geven. kom ik in de supermarkt daar toch vlees tegen (soort smuldier) dan neem ik dit mee en gaan de brokken in de prullenbak :)
[/quote]

Zonde. breng ze dan thuis of ter plaatse naar een asiel, daar zijn ze er altijd wel weer blij mee..
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Zo 28 Jun 2015, 20:23

Carnivoer heeft nu ook worsten voor op vakantie.
chantal6790
1-ster

Berichtdoor chantal6790 » Ma 29 Jun 2015, 13:42

Ik neem niet de gehele zak mee hoor op vakantie. ik neem boterhamzakjes gevuld mee voor het aantal dagen de zak van huis gaat naar vrienden die ook orijen voeren. Ik gooi echt niet zomaar 40 a 50 euro zo in de prullenbak hoor ;)
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Ma 29 Jun 2015, 15:01

Er is wel een soort kvv verkrijgbaar in Oostenrijk, bij sommige freschnapf; ligt er ook aan waar je zit. Google kan helpen Zit je in de buurt van Zell am See weet ik heel zeker dat je bij die Freschnapf kunt halen, daarnaast in de meeste supermarkten kun je wel genoeg krijgen om een summier menu te maken!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”