Marktplaatsaankoop met Paypal

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Do 04 Jun 2015, 22:25

Iemand ervaring met het betalen van goederen op MP via Paypal?
Als ik het goed begrijp heb ik dan de garantie dat ik mijn geld terug krijg als ik niet ontvang wat ik zou moeten ontvangen. Ik lees hierover dat ik dan een factuur van MP moet hebben.
Alleen hoe kom ik daar aan?

Ik heb zelf een paypalaccount, ik neem aan dat ik die gewoon gebruiken kan of moet ik voor MP iets anders hebben?

Misschien iemand van hier die dit weleens gedaan heeft?
Monique77
5-sterren

Re: Marktplaatsaankoop met Paypal

Berichtdoor Monique77 » Vr 05 Jun 2015, 08:14

Geen ervaring mee, ik haal altijd de spullen op, zodat ik zie wat ik koop voor ik betaal  :biggrin2:
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Vr 05 Jun 2015, 08:54

Monique77 schreef:Geen ervaring mee, ik haal altijd de spullen op, zodat ik zie wat ik koop voor ik betaal  :biggrin2:

Ja , ik ook  :)
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Vr 05 Jun 2015, 09:35

Met aankopen zoals ik nu wil doen, lens voor mn camera, probeer ik idd. ook iets te vinden wat aan te rijden is. Echter dat is dit niet en als ik dan de aankoop via paypal doe dan zou ik mezelf verzekeren dat als ik bij ontvangst niet ontvang waar ik voor betaald heb, ik het aankoopbedrag terug krijg... Maar ik heb dus geen idee hoe dat werkt ::) ;)
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Vr 05 Jun 2015, 12:26

Volgens mij is het zo dat als je niets ontvangt je je geld terugkrijgt. Ik heb het een keer gehad met hertengeweien die niet door mij ontvangen zijn. Goederen moeten dusdanig verstuurd zijn dat je ervoor tekenen moet bij ontvangst. Of je je geld ook terug krijgt als er een verkeerd product geleverd wordt, dat weet ik niet.

Ik koop en betaal heel veel met paypal, vooral als ik in Duitsland bestel.

Edit: Lees idd net dat het ook geld bij een product dat niet aan de omschrijving voldoet.
Laatst gewijzigd door Pauline op Vr 05 Jun 2015, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Vr 05 Jun 2015, 12:30

Pauline schreef:Volgens mij is het zo dat als je niets ontvangt je je geld terugkrijgt. Ik heb het een keer gehad met hertengeweien die niet door mij ontvangen zijn. Goederen moeten dusdanig verstuurd zijn dat je ervoor tekenen moet bij ontvangst. Of je je geld ook terug krijgt als er een verkeerd product geleverd wordt, dat weet ik niet.

Ik koop en betaal heel veel met paypal, vooral als ik in Duitsland bestel.

Bedankt Pauline...
Dat de goederen aangetekend verzonden moeten worden had ik er nog niet uitgehaald...Zal alles nogeens aandacht gaan lezen. Het gaat mij er inderdaad om dat ik geen leeg doosje krijg ::) :biggrin2:
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Vr 05 Jun 2015, 12:31

zurca schreef:Bedankt Pauline...
Dat de goederen aangetekend verzonden moeten worden had ik er nog niet uitgehaald...Zal alles nogeens aandacht gaan lezen. Het gaat mij er inderdaad om dat ik geen leeg doosje krijg ::) :biggrin2:

Tegenwoordig hoeft het niet meer aangetekend te zijn Liesbeth! Met een track & trace code is voldoende volgens mij.
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Vr 05 Jun 2015, 12:31

Heb je op marktplaats of op paypal gekeken?
Mowgli
5-sterren

Berichtdoor Mowgli » Vr 05 Jun 2015, 12:41

Pauline schreef:Tegenwoordig hoeft het niet meer aangetekend te zijn Liesbeth! Met een track & trace code is voldoende volgens mij.
Inderdaad, je hebt een track and trace code nodig. Dit staat in de voorwaarden van Paypal.
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Vr 05 Jun 2015, 12:47

Pauline schreef:Tegenwoordig hoeft het niet meer aangetekend te zijn Liesbeth! Met een track & trace code is voldoende volgens mij.

Ah oke bedankt!

Pauline schreef:Heb je op marktplaats of op paypal gekeken?

Beide...

Als ik het goed begrijp moet de verkoper mij een "uitnodiging" sturen, de rekening dus. Als ik dan via die rekening betaal dan zou het in orde moeten zijn.
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Vr 05 Jun 2015, 12:48

Mowgli schreef:Inderdaad, je hebt een track and trace code nodig. Dit staat in de voorwaarden van Paypal.

Fijn...een track and trace zit gewoon al bij de standaard pakketpost.
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Vr 05 Jun 2015, 21:55

Nou als het goed is gaat het goed komen ::)
De verkoper gaat mij een betaalverzoek versturen. Als't allemaal gaat lukken ben ik straks als een kind zo blij met mn "nieuwe" lensje :)
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Za 13 Jun 2015, 21:32

zurca schreef:Nou als het goed is gaat het goed komen ::)
De verkoper gaat mij een betaalverzoek versturen. Als't allemaal gaat lukken ben ik straks als een kind zo blij met mn "nieuwe" lensje :)

Vandaag kwam er een pakje voor me....met het product wat ik gekocht had en geen steen ofzo :biggrin2: ;)
Summerditches
5-sterren

Berichtdoor Summerditches » Za 13 Jun 2015, 22:53

Ik heb via een link uit een eerder topic een geweldige kofferbak hoes vanuit engeland besteld..was bijna 200,00 en ik kon kiezen via paypal voor achteraf betalen..zonder extra kosten betaal je ongeveer 21 dagen na ontvangst..prima service..zal ongetwijfeld ook wel afhankelijk zijn van de verkoper of hij hiermee akkoord gaat...
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”