beginnen botten/karkassen ed

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Marjolein65
1-ster

Berichtdoor Marjolein65 » Do 28 Mei 2015, 00:17

Hoi, ik wil een Duitse Staande Draadhaar van 18 mnd over gaan zetten naar kvv (ze krijgt nu Renske vers vlees). Naast de kvv wil ik haar ook botten/karkassen gaan geven zodat ze ook wat te doen heeft als het om eten gaat. Met welk soort botten/karkassen kan ik het beste beginnen? En wat kan er  later bij als ze er aan gewend is?

Alvast bedankt
Lazy Garfield
5-sterren

Re: beginnen botten/karkassen ed

Berichtdoor Lazy Garfield » Do 28 Mei 2015, 01:44

Marjolein65 schreef:Hoi, ik wil een Duitse Staande Draadhaar van 18 mnd over gaan zetten naar kvv (ze krijgt nu Renske vers vlees). Naast de kvv wil ik haar ook botten/karkassen gaan geven zodat ze ook wat te doen heeft als het om eten gaat. Met welk soort botten/karkassen kan ik het beste beginnen? En wat kan er  later bij als ze er aan gewend is?

Alvast bedankt

Kippennekjes,  kipkarkasjes en eendennekken zijn prima beginners vleesbot, desnoods even platmeppen met een hamer.
Meer info vind je hier: http://www.barfplaats.nl/handleiding-to ... eesbotten/
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 28 Mei 2015, 07:41

Marjolein65 schreef:Hoi, ik wil een Duitse Staande Draadhaar van 18 mnd over gaan zetten naar kvv (ze krijgt nu Renske vers vlees). Naast de kvv wil ik haar ook botten/karkassen gaan geven zodat ze ook wat te doen heeft als het om eten gaat. Met welk soort botten/karkassen kan ik het beste beginnen? En wat kan er  later bij als ze er aan gewend is?

Alvast bedankt

Ik weet niet hoeveel vleesbotten je wilt gaan geven, maar je moet wel in de gaten houden dat je je menu niet uit balans trekt. KVV bevat al gemalen bot. Dus gemalen bot met gemalen bot is erg veel bot.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”