durf te vragen, werkeloze droger?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

zhiva
5-sterren

Berichtdoor zhiva » Ma 18 Mei 2015, 19:54

Mijn bomann is overleden.  :'(  Hij slaat steeds af en ratelt heel erg. Ik heb de stekker er maar uit gehaald want niemand zit op kortsluiting te wachtten.

Nu zit ik wat rond te surfen en zie ik dat de bohmann en de clatronic eigenlijk hetzelfde zijn. Ook qua prijs. Geen idee welke beter is dus.
Ik ben eind juli pas jarig en zou hem anders voor mijn verjaardag vragen, maar dat duurt nog zo lang  ::)

Op MP staat er geen 2e handsje op het moment helaas. Dus mijn vraag is : heeft er iemand nog een werkeloze droger waar hij/zij een goed tehuis voor een zacht prijsje voor zoekt?  :)
Angelique
5-sterren

Re: durf te vragen, werkeloze droger?

Berichtdoor Angelique » Wo 20 Mei 2015, 10:28

Ik denk dat iedereen die hier actief is geen werkeloze droger heeft staan. Vraag Max anders of ze 'm verplaatst naar de V&A, waar dit soort oproepen vaak meer succes hebben.  :)
zhiva
5-sterren

Berichtdoor zhiva » Wo 20 Mei 2015, 12:24

Zat al te twijfelen waar hem te plaatsten...  Maar ik denk dat het vakantiegeld een goede bestemming gaat krijgen  ;)
Summerditches
5-sterren

Berichtdoor Summerditches » Wo 10 Jun 2015, 07:11

zhiva schreef: Mijn bomann is overleden. :'( Hij slaat steeds af en ratelt heel erg. Ik heb de stekker er maar uit gehaald want niemand zit op kortsluiting te wachtten.

Nu zit ik wat rond te surfen en zie ik dat de bohmann en de clatronic eigenlijk hetzelfde zijn. Ook qua prijs. Geen idee welke beter is dus.
Ik ben eind juli pas jarig en zou hem anders voor mijn verjaardag vragen, maar dat duurt nog zo lang ::)

Op MP staat er geen 2e handsje op het moment helaas. Dus mijn vraag is : heeft er iemand nog een werkeloze droger waar hij/zij een goed tehuis voor een zacht prijsje voor zoekt? :)

Kleine tip om de kosten te drukken...als je geen Bohman oid terugkoopt kan je misschien je roosters via bp verkopen..iedereen komt altijd roosters tekort en die zijn best prijzig los to.v. de prijs van de totale droger
zhiva
5-sterren

Berichtdoor zhiva » Wo 10 Jun 2015, 20:50

Heb ik aan gedacht maar ik hoop dat ik hem voor mijn verjaardag krijg, en dan heb ik zelf 10 roosters  :D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”