Koningsdag-activiteiten

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Koningsdag-activiteiten

Berichtdoor Barfplaats

EliScooby
5-sterren

Koningsdag-activiteiten

Berichtdoor EliScooby » Ma 27 Apr 2015, 14:56

Doen jullie daar nog aan? Of is het gewoon een maandag, danwel extra vrije dag? Hier het 2e/3e :biggrin2:
LottJess
2-sterren

Re: Koningsdag-activiteiten

Berichtdoor LottJess » Ma 27 Apr 2015, 14:59

Ik heb geen tijd om iets eraan te doen.
Gewoon werken van 8 tot 20  :D
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Ma 27 Apr 2015, 15:00

Hier van alles wat. Het is Koningsdag, de kindjes waren gewoon naar de Kindergarten, ik ben vrij maar tegelijkertijd ook ziek.
O, en we doen niet echt iets oranjes vandaag, misschien worteltjes eten of zo  :biggrin2:
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Ma 27 Apr 2015, 15:11

Ik ben mijn barf en computer kamer aan het uitsoppen. Prima activiteit.

Straks wel lekker bij mijn moeder asperges eten, oh en ik heb denk ik een kwartier naar de tv gekeken. Was niet veel soeps. Botenparade; zie hier een een kraanboot *boot met kraan er op vaart voorbij*.  ::)
EliScooby
5-sterren

Berichtdoor EliScooby » Ma 27 Apr 2015, 15:23

Kim_S schreef:Hier van alles wat. Het is Koningsdag, de kindjes waren gewoon naar de Kindergarten, ik ben vrij maar tegelijkertijd ook ziek.
O, en we doen niet echt iets oranjes vandaag, misschien worteltjes eten of zo  :biggrin2:

Oranjetompoezen natuurlijk! Die hebben wij in elk geval wel van Appie uit Stadskanaal :biggrin2:
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Ma 27 Apr 2015, 15:35

Gisteren zei ik enigszins verontschuldigend tegen de meneer dat we geen oranje tompoezen hadden. Waarop hij zei dat tompoezen roze horen te zijn. Tja, ik hou er toch niet van, dus geen tompoezen. Ook geen worteltjes vandaag overigens  :biggrin2:

Ik ben nog wel even een vrijmarkt over geweest; ik moest en zou een Knorretje voor Prinses Pummie; jeugdsentiment voor haar, dat is gelukt  :D
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Ma 27 Apr 2015, 16:01

Mini's 3-tal schreef:Oranjetompoezen natuurlijk! Die hebben wij in elk geval wel van Appie uit Stadskanaal :biggrin2:

Ik heb buikgriep / voedselvergiftiging. Need I say more?  ::)
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Ma 27 Apr 2015, 16:02

Inge en Bono schreef:Gisteren zei ik enigszins verontschuldigend tegen de meneer dat we geen oranje tompoezen hadden. Waarop hij zei dat tompoezen roze horen te zijn. Tja, ik hou er toch niet van, dus geen tompoezen. Ook geen worteltjes vandaag overigens  :biggrin2:

Ik ben nog wel even een vrijmarkt over geweest; ik moest en zou een Knorretje voor Prinses Pummie; jeugdsentiment voor haar, dat is gelukt  :D

Knorretje? Aaaah... Mijn jongste dochter heeft ook een Knorretje knuffel  :smitten:
EliScooby
5-sterren

Berichtdoor EliScooby » Ma 27 Apr 2015, 16:28

Kim_S schreef:Ik heb buikgriep / voedselvergiftiging. Need I say more?  ::)

Ik zou zeggen ja, maar heel veel mensen zouden dan TMI roepen denk ik :biggrin2:
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Ma 27 Apr 2015, 16:32

Mini's 3-tal schreef:Ik zou zeggen ja, maar heel veel mensen zouden dan TMI roepen denk ik :biggrin2:

Voor mij is het ook TMI  :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Ma 27 Apr 2015, 16:55

Naar twee vrijmarkten geweest met broerlief en gezin. Was gezellig. Zoë heeft een nieuwe knuffel en mijn plantjes nieuwe ompotjes en ik een nieuw spel voor de ds. En mijn neefje heeeeel veel nieuw speelgoed.
Tanna
5-sterren

Berichtdoor Tanna » Ma 27 Apr 2015, 17:08

Gewoon een flinke wandeling met de hond gemaakt, daarna nog een beetje Koningsdag op tv gekeken en toen een was gedaan, nog een was gedaan, nog een was aangezet, gestofzuigd...........en nu gaan we weer wandelen terwijl de broodbakmachine ook nog aan het werk is!
jasmijn
5-sterren

Berichtdoor jasmijn » Ma 27 Apr 2015, 17:11

Ik verstop me in mijn huis en vriendlief is een top dag aan het draaien met het kraampje voor zijn winkel.

Koningsdag en in hartje Amsterdam wonen is niet een geslagde combinatie in mijn boekje :-X

Wel grappig toen ik met haku snel een rondje deed, een stel Duitsers die vol verwondring een ondergrondse vuilcontainer stonden te bekijken  ;D
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Ma 27 Apr 2015, 17:31

Heerlijke dag gehad. Lekker klusjes doen met manlief die al lang lagen te wachten. Verder wat bruidsdingen doorgesproken en vanavond lekker een film kijken.
zhiva
5-sterren

Berichtdoor zhiva » Ma 27 Apr 2015, 17:38

Ja nou echt feest!  Wederlief aan het werk gezet  :biggrin2: Tuin geschrobt, auto gewassen, lekkende koelvloeistofprobleem hopelijk weer gefixt en daarna samen met de hondjes heerlijk gewandeld bij het meer. Ik zeg topdag!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”