Welke menu is het beste voor mijn Boris

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

jessica31
1-ster

Berichtdoor jessica31 » Za 09 Jul 2005, 01:01

Hallo
Ik heb een Franse Bulldog Boris van bijna 2 jaar
Hij is allergisch voor vlees dat krijgt hij uitslag en flinke jeuk , maar nu heeft hij ook al 3 x een epilepsie aanval gehad in 1 maand tijd
Wie kan mij helpen , ik weet namelijk niet welke brokken het beste voor hem is heb al zoveel geprobeerd
Groetjes Jessica
Laatst gewijzigd door jessica31 op Za 09 Jul 2005, 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.
MoniqueAppels
5-sterren

Re:Welke menu is het beste voor mijn Boris

Berichtdoor MoniqueAppels » Za 09 Jul 2005, 01:09

Dit is een forum door en voor versvoerders dus ik vrees dat je geen advies krijgt over welke brokken je moet voeren. Wij vinden brokken vies (alleen het woord al) ;D
202spots

Berichtdoor 202spots » Za 09 Jul 2005, 01:41

jessica31 schreef:Hij is allergisch voor vlees dat krijgt hij uitslag en flinke jeuk ,

Wat bedoel je met vlees jessica...rauw vlees? vlees in blik? gekookt vlees? alle soorten vlees of alleen rundvlees?

maar nu heeft hij ook al 3 x een epilepsie aanval gehad in 1 maand tijd

Ben je met hem naar de DA geweest?
Is er bloed onderzocht? Heeft hij medicijn gehad?
Wat zei de DA er van?

Wie kan mij helpen , ik weet namelijk niet welke brokken het beste voor hem is heb al zoveel geprobeerd
Groetjes Jessica

Bijna alle brokken hebben kleurstof,smaakstof,stof om 't langer goed te houden en allerlei andere kunstmatige rommel erin wat dus helemaal niet gezond is voor je hond,en daarom voeren we geen brokken.
Heel veel honden met niet alleen voeding allergy maar ook honden met epilepsy hebben veel baat wanneer ze 'n rauw diet krijgen.
Lees anders nog het een en ander in de bieb,en probeer ook iets meer te vertellen over je hond?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”