Chlorella of Probiotica

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Chlorella of Probiotica

Berichtdoor Barfplaats

Suzanne313
1-ster

Chlorella of Probiotica

Berichtdoor Suzanne313 » Zo 15 Mar 2015, 08:35

Even een vraagje. Onze pup van 15 weken, blijft tobben met zijn darmen. Hij krijgt kvv.
Nu heb ik chlorella en probiotica besteld en is nu in huis.
Maar mag ik dit tegelijk gebruiken? Of is dat teveel van het goede?
En welke dosering zou ik aan moeten houden. Hij weegt nu 7,5 kilo.
Lizzy
Moderator

Re: Chlorella of Probiotica

Berichtdoor Lizzy » Zo 15 Mar 2015, 08:39

Suzanne313 schreef:Even een vraagje. Onze pup van 15 weken, blijft tobben met zijn darmen. Hij krijgt kvv.
Nu heb ik chlorella en probiotica besteld en is nu in huis.
Maar mag ik dit tegelijk gebruiken? Of is dat teveel van het goede?
En welke dosering zou ik aan moeten houden. Hij weegt nu 7,5 kilo.

Waar is pup mee afgespeend?

Welke KVV geef je?

Ik zou zelf eerst probiotica gaan inzetten. En pas een paar weken later chlorella. En dan beginnen met 1 tabletje per dag, een paar dagen achter elkaar. Pas daarna 2 tabletjes per dag gaan geven, ook weer een paar dagen achter elkaar. Chlorella kan best heftig werken op de darmen. Het is superspul maar ik zou dat dus heel voorzichtig opbouwen.
Suzanne313
1-ster

Berichtdoor Suzanne313 » Zo 15 Mar 2015, 08:45

Bij zijn fokker kreeg hij brokken van Proplan. En werd al gewaarschuwd voor diarree (??), kreeg panacur en antibiotica mee (?).
Hij had dus al snel diarree en veel last van zijn darmen.
Wij zijn na een paar dagen meteen overgestapt op Kvv. Hij krijgt nu een combinatie van Darf en Carnivoer. Op zich gaat het el goed, maar net als vanochtend dan poept hij in de ochtend wandeling, twee harde donkere drollen, en daneen stuk verder  nog een schuimachtige /slijm gele brei . Door dat vreemde gedoe bij de fokker, ben ik toch bang dat er ergens iets onder de leden zit. Dus vandaar dat ik toch nog iets wil doen.

Ik heb de probiotica van slogan advanced 40 in huis. Welke dosering kan ik hem dan geven. en doe ik dat door zijn eten. EN hoe lang?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”