Drugsafval

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Drugsafval

Berichtdoor Barfplaats

eelke
Moderator

Drugsafval

Berichtdoor eelke » Vr 06 Mar 2015, 12:56

Toen ik gisterenavond naar huis reed zag ik in het bos aan de kant van de weg een enorme berg afval..zakken potgrond, etc. Drugsafval denk ik. Als ik zo met de guppen ga lopen en het ligt er nog, bel je dan voor zoiets naar het 0900 nummer van de politie?
Lil
5-sterren

Re: Drugsafval

Berichtdoor Lil » Vr 06 Mar 2015, 12:57

eelke schreef:Toen ik gisterenavond naar huis reed zag ik in het bos aan de kant van de weg een enorme berg afval..zakken potgrond, etc. Drugsafval denk ik. Als ik zo met de guppen ga lopen en het ligt er nog, bel je dan voor zoiets naar het 0900 nummer van de politie?

Wij moeten de gemeente bellen.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Vr 06 Mar 2015, 13:04

Lil schreef:Wij moeten de gemeente bellen.

Oh ja, dat klinkt ook wel logisch. Zit nu op de site van de gemeente te kijken en heb al een formulier gevonden, kun je met je digid melding maken. Maar ja, ik weet niet of het er nu nog ligt, en als ik straks ga lopen en daarna meteen om boodschappen ga is het als ik de melding kan doen, al bijna weekend.

Of toch gewoon nu maar invullen... ik ga eens doorklikken. Wie weet kan ik ergens neerzetten dat ik t gisterenavond zag en gezien te plaats zullen ze dan vast zelf wel weten of ze het al weggehaald hebben lijk me...
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Vr 06 Mar 2015, 13:10

Ik zou eerder Saver contacteren.
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Vr 06 Mar 2015, 13:14

eelke schreef:Oh ja, dat klinkt ook wel logisch. Zit nu op de site van de gemeente te kijken en heb al een formulier gevonden, kun je met je digid melding maken. Maar ja, ik weet niet of het er nu nog ligt, en als ik straks ga lopen en daarna meteen om boodschappen ga is het als ik de melding kan doen, al bijna weekend.

Of toch gewoon nu maar invullen... ik ga eens doorklikken. Wie weet kan ik ergens neerzetten dat ik t gisterenavond zag en gezien te plaats zullen ze dan vast zelf wel weten of ze het al weggehaald hebben lijk me...

Gewoon invullen!

Wij hebben een app kun je foto maken met locatieservice aan en dan komt men. Kan ook bij dingen als kapotte straatverlichting en zo.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Vr 06 Mar 2015, 13:17

Ik heb toch via de gemeente een formulier ingevuld. Was alleen nog onhandig dat je een huisnummer moest invullen bij de locatie, en er staan daar geen huizen. Gelukkig genoeg ruimte voor toelichting, dus vermeld dat er niet naar het huisnummer gekeken moet worden, en dat ik het gisterenavond zag liggen.

Burgerplicht weer gedaan  8) stom dat ik zelf niet aan de gemeente dacht.

Je kunt eigenlijk best veel dingen melden via de site zie ik. Handig.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”