Groene Weg Assen gestopt

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Groene Weg Assen gestopt

Berichtdoor Barfplaats

Celicaatje

Groene Weg Assen gestopt

Berichtdoor Celicaatje » Di 17 Feb 2015, 22:01

Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat de Groene Weg in Assen gaat stoppen en wel per direct vanaf 23-2  :-\
Dit was mijn adresje voor biobotten en karkassen voor de hondjes en ook haalden we wel eens de kvv daar.
De KVV hebben we vandaag allemaal opgekocht (mijn man was met een vrachtwagen in Assen maar dat was nu ook weer niet helemaal nodig haha).
Maar ik vind het erg jammer om dit adresje te moeten missen en wellicht meerderen met mij.
Het is best wel lastig om bio producten tegen een redelijk tarief te krijgen........

De reden is mij (nog) onbekend, ze gaven aan door omstandigheden te stoppen en dat het dit weekend is beslist.
Erg jammer voor onze hondjes..... :'(
fransbulletje
5-sterren

Re: Groene Weg Assen gestopt

Berichtdoor fransbulletje » Di 17 Feb 2015, 22:36

Heel jammer kocht hier regelmatig vlees/vleeswaren en.....heerlijke erwtensoep  :'(
Celicaatje

Berichtdoor Celicaatje » Wo 18 Feb 2015, 08:34

Dan kun je vandaag nog heen, ze hebben leegverkoop.
Ik was er gisteren, er was nog erwtensoep in de diepvries, alles ging voor de helft van de prijs weg.
Ook het kvv dus en ook van de Vegetarische slager, daarvan heb ik ook een lading meegenomen.

Ja echt jammer dat ze stoppen!
Laatst gewijzigd door Celicaatje op Wo 18 Feb 2015, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
fransbulletje
5-sterren

Berichtdoor fransbulletje » Wo 18 Feb 2015, 14:06

Helaas geen vriezerruimte vrij  ::)
Celicaatje

Berichtdoor Celicaatje » Wo 18 Feb 2015, 15:09

:-\
Jantina
5-sterren

Berichtdoor Jantina » Wo 18 Feb 2015, 15:12

Maar de KVV van de Groene Weg is toch DARF? Dat kan je gewoon online bestellen hoor, komen ze bij je bezorgen  :)
LottJess
2-sterren

Berichtdoor LottJess » Wo 18 Feb 2015, 16:36

heee dat is toevallig...
Ik heb al een paar keer contact deze maand proberen te zoeken met de groene weg, maar kreeg steeds geen gehoor...
Misschien is er wat in de keten aan de hand?
fransbulletje
5-sterren

Berichtdoor fransbulletje » Wo 18 Feb 2015, 17:06

Darf wordt gemaakt door de Groene Weg in Amersfoort is anders dan de kvv van de Groene Weg in Assen.
Iedere Groene Weg slager heeft een eigen assortiment.
Celicaatje

Berichtdoor Celicaatje » Wo 18 Feb 2015, 22:43

[quote="Jantina"]
Maar de KVV van de Groene Weg is toch DARF? Dat kan je gewoon online bestellen hoor, komen ze bij je bezorgen  :)
[/quote]

Dat is echt heeeeel wat anders, sterker nog, ik heb het daar in Assen samen laten stellen met nog iemand van hier, dus staat compleet los van Darf.
We zijn samen in overleg gegaan daar, hij is zelf ook een hondenliefhebber en vond het wel leuk dat we hem benaderden.
Verder gaf hij er niet zoveel ruchtbaarheid aan, hij had een paar vaste klanten die het kwamen halen.
En geloof mij, het was niet te vergelijken met Darf, Darf geef ik mijn dieren niet omdat ze erg afvielen van dit product....
Ik ben vegetarier maar dit kvv ruikt erg goed, mijn man zegt het ook en hij is een vleeseter. Ook zit er GEEN pens in verwerkt, in tegensteling tot Darf.

Mijn man heeft de hele boel opgekocht. Omdat we bio voeren is de spoeling al vrij dun als je iig Darf wilt vermijden.
Bandit, Carnibest Eko, Ropadog en nog een enkel merk. Ik moet me toch meer verdiepen in zelf samenstellen en dan Eko.
Verder heb ik noodgedwongen 1 hond op Orijen brok staan.... :(
Laatst gewijzigd door Celicaatje op Wo 18 Feb 2015, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Celicaatje

Berichtdoor Celicaatje » Wo 18 Feb 2015, 22:44

[quote="LottJess"]
heee dat is toevallig...
Ik heb al een paar keer contact deze maand proberen te zoeken met de groene weg, maar kreeg steeds geen gehoor...
Misschien is er wat in de keten aan de hand?
[/quote]

Het zijn op zichzelfstaande ondernemers die deze naam voeren.
Heb je Assen gebeld dan? Zij verwijzen je door naar Groningen nu, dat is het dichtbijzijnde filiaal op dit moment voor de kop van Drenthe.
Laatst gewijzigd door Celicaatje op Wo 18 Feb 2015, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
LottJess
2-sterren

Berichtdoor LottJess » Do 19 Feb 2015, 07:59

Ik heb niet de vestiging proberen te bereiken maar de centrale waar ze zeg maar allemaal bij aangesloten zijn
spikkel
4-sterren

Berichtdoor spikkel » Do 19 Feb 2015, 13:23

Jassus, wat vervelend, ik woon ook vlakbij Assen en haalde daar toch veel vlees en botjes.
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Vr 13 Mar 2015, 08:17

Zo jammer!
Anja Hooymans
1-ster

Berichtdoor Anja Hooymans » Vr 27 Mar 2015, 16:30

Op voerwijzer.com staat een overzicht met adressen per provincie waar je bio BARF producten kunt kopen.

http://www.voerwijzer.com/biologisch-ba ... er-kan-het
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”