Waarom zou je dat nu doen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Ma 09 Feb 2015, 18:06

Met je hond door de wasstraat rijden met de auto. Goh hij vond het wel een beetje eng.
En dan de reacties van anderen. Wat een goed idee om dat te doen zeg!

Ik vind het een uitermate domme actie en zie het nu er niet van in.
Martine-Tom
5-sterren

Re: Waarom zou je dat nu doen?

Berichtdoor Martine-Tom » Ma 09 Feb 2015, 18:08

Oh nooit over nagedacht, Tom is al zovaak door de wasstraat meegereden, eerste keer vond ie wat spannend, nu geeft ie er niks meer om.
Nynke
5-sterren

Berichtdoor Nynke » Ma 09 Feb 2015, 18:12

Als het met onze pinda is vinden de wolfjes het geen probleem, maar met "mijn" bus zou niet leuk zijn, dat maakt zoveel herrie ! Nu zitten de wolfjes daar nooit in, dus daar hoef ik me niet druk over te maken  :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Ma 09 Feb 2015, 18:35

Zal ook wel aan het type hond liggen denk ik. Bij een relaxt ras zou ik het misschien ook wel doen, maar bij een gemiddelde corgi/herderpup zou ik het toch echt wel uit mijn hoofd laten. Als ik dat met Zoë zou doen dan ging die nooit de auto meer in.
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Ma 09 Feb 2015, 18:38

Ik vind het stom, want als de hond niet goed reageert, dan zijn het hele lange minuten totdat het voorbij is... met het risico dat de hond nooit meer die auto in wil!
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Ma 09 Feb 2015, 18:38

Borke schreef:Ik vind het stom, want als de hond niet goed reageert, dan zijn het hele lange minuten totdat het voorbij is... met het risico dat de hond nooit meer die auto in wil!

Dit dus.
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Ma 09 Feb 2015, 18:39

zie t nut er ook niet van in....denk dat ze t ongans schrikken
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Ma 09 Feb 2015, 18:40

Hier schrikken ze soms al van de achterste ruitenwisser  ;D wat een helden.
Els&Flow
5-sterren

Berichtdoor Els&Flow » Ma 09 Feb 2015, 18:46

Nooit over nagedacht, Flow gaat meestal gewoon mee en kijkt niet op of om. Max ging ook altijd mee, die vond dat wel grappig en zat dan op de voorstoel te kijken of het allemaal wel goed schoon werd. 
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Ma 09 Feb 2015, 18:52

Je moet een inschatting van je hond(en) maken. Die van mij zouden denken "oh, lekker boeiend ::)". Maar als jouw hond in de auto zit en denkt "Kelere, what the fuck is hier gaande :o :o :o :o?" dan heb je een inschattingsfout gemaakt. En dan zit je dus met je hond pak-'m-beet 7 minuten met een schijtbange hond in de auto. Niet slim.
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Ma 09 Feb 2015, 19:04

Lizzy schreef:Je moet een inschatting van je hond(en) maken. Die van mij zouden denken "oh, lekker boeiend ::)". Maar als jouw hond in de auto zit en denkt "Kelere, what the fuck is hier gaande :o :o :o :o?" dan heb je een inschattingsfout gemaakt. En dan zit je dus met je hond pak-'m-beet 7 minuten met een schijtbange hond in de auto. Niet slim.

Ik zou dat met Oscar dus echt never nooit in mijn hoofd halen. En ik vind het hoe dan ook dom om in een wasstraat uit te proberen. Je kunt ook gewoon eerst eens met de tuinslang of een hogedruk kijken wat hondlief er van vindt. Dan kun je tenminste stoppen als het geen goed plan blijkt te zijn.
Ruisje
5-sterren

Berichtdoor Ruisje » Ma 09 Feb 2015, 19:11

Wat is er mis met een emmer sop en ouderwets handwerk? ;)

Maar nee, al zou ik met de auto naar de wasstraat gaan, dan zitten er geen honden in! Misschien vinden ze het niet erg, maar dat ga ik niet uitproberen.
Fenixjuh
5-sterren

Berichtdoor Fenixjuh » Ma 09 Feb 2015, 19:42

Lizzy schreef:Je moet een inschatting van je hond(en) maken. Die van mij zouden denken "oh, lekker boeiend ::)". Maar als jouw hond in de auto zit en denkt "Kelere, what the fuck is hier gaande :o :o :o :o?" dan heb je een inschattingsfout gemaakt. En dan zit je dus met je hond pak-'m-beet 7 minuten met een schijtbange hond in de auto. Niet slim.

Wij gaan wel eens door de wasstraat na een wandeling, ligt zo lekker op de route. .
De eerste keer vonden wij het wel spannend, dus Jacy snoepjes gegeven. Nu verwacht hij ook gewoon snoepjes, maar verder is het niet interessant. .
keetje
5-sterren

Berichtdoor keetje » Ma 09 Feb 2015, 20:07

Luna gaat ook mee door de wasstraat als ik zelf ook in de auto blijf zitten. Ze vind het prima.
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Ma 09 Feb 2015, 20:28

+1
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”