Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3065102
Hier wordt ook getracht de mensheid wat bij te brengen, maar helaas zijn er te weinig vuilnisbakken om alles op te ruimen  :-\
Dus dan moet ik het ergens laten liggen, want op een gegeven moment ruik iets lekkers en dat is belangrijker dan die stomme flesjes ;) :D
Door smulpaap
#3065639
Nou we waren ooit eens in alle vroegte aan de zwemplas , daar komen ook recreanten die bergen afval achterlaten .
Dus de heren van het recreatieschap waren er ook al vroeg om de boel op te ruimen
De honden waren natuurlijk al in het water , lege flesjes op snorkelen . De heren van het recreatieschap kwamen inmiddels ook met netten naar het water toe
En die zagen dat de honden al bezig waren  :biggrin2: ze hadden de grootste lol en hoefden zelf nog weinig te doen . De dames brachten de flesjes netjes naar de mannen
Ik vroeg ze nog , hebben jullie een beloning voor al dat werk wat zij voor jullie aan het doen zijn ? Hmm neuh  :biggrin2:
Dus ik zei , nou weet je wat ? Als ze klaar zijn roep dan maar ..... Amber .... Tessa . Oh en dan vroeg de ene man ? Nou , dan krijgen jullie beiden zalige lebbers
Ga er maar lekker bij zitten in het zand , en laat het maar gebeuren  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door