Met spoed gezocht echte facebook fanaat

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Summerditches
5-sterren

Berichtdoor Summerditches » Di 27 Jan 2015, 22:21

HELLUPPPP..welke doorgewinterde facebook fanaat kan mij helpen..Van het ene op het andere moment is mijn pagina geblokkeerd...reden..mijn facebook pagina naam doet vermoeden dat ik een bedrijf ben/heb MAAR DAT IS NIET zo..ik wil alleen geen hele batterij vriendschapverzoeken dus heb ik puur een klein kliekje mensen in en uit de bulldoggen hoek en daarom sta ik met een soort van schuilnaam op facebook.
Ik heb nu zo'n beetje alles geprobeerd om te kijken hoe ik e.e.a. kan veranderen..door bv toch voor een naam te kiezen want dat is wat ze willen maar voor echt alles moet je dus inloggen EN DAT KAN DUS NIET WANT IK BEN GEBLOKKEERD..de enige mogelijkheid die ik kan doorlopen is mijn pagina omzetten naar een soort van bedrijfspagina omdat ze denken dat ik dat ben/heb..dus dan moet ik kiezen tussen "goed doel","stichting" etc etc. MAAR IK BEN GEEN BEDRIJF
Ik heb nooit een waarschuwing gekregen of zo..het lijkt mij toch het meest logisch dat ik de mogelijkheid krijg om mijn zgn "bedrijfsachtige naam"naar een persoonlijke naam om te zetten..FACEbook lijk ik niet direct te kunnen benaderen..er is wel een soort van helpcentrum maar alle tips die je daar krijg kan ik niet uitvoeren omdat ik niet kan inloggen..ik ben al totaal niet zo'n facebooker maar zo voor "collega's "met een pup uit t zelfde nest vond ik het wel leuk..
wie of wie..heeft een idee..
Inouchka
5-sterren

Re: Met spoed gezocht echte facebook fanaat

Berichtdoor Inouchka » Di 27 Jan 2015, 22:29

Als niets helpt hoe lullig ook, oude account verwijderen en nieuwe aanmaken en Je kennissen hiervan op de hoogte stellen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Annemarie Rijnveld
5-sterren

Berichtdoor Annemarie Rijnveld » Di 27 Jan 2015, 22:31

Oh hemel, jij ook? Is mij ook een paar maanden geleden gebeurd, tegelijkertijd met 3 andere personen van de zelfde FB groep..
Ruisje
5-sterren

Berichtdoor Ruisje » Di 27 Jan 2015, 23:36

Massa's mensen en vooral huisdierenpagina's worden door FB geblokkeerd. Knepen ze eerst nog een oogje toe, nu gaat hard. Het is keiharde business!
Nog eventjes en dan is net als Hyves ook FB verleden tijd. ;)
Maar heel misschien ben je tijdelijk geblokkeerd, dat komt soms voor.
MargaS
5-sterren

Berichtdoor MargaS » Di 27 Jan 2015, 23:40

Had gelezen dat kennel/stalnamen niet meer zijn toegestaan op FB. Daarom mijn kennelnaam veranderd in mijn eigen naam. Om niet alle foto's en geschiedenis te verliezen. Toch zie ik nog steeds wel kennelnamen enz .
Ruisje
5-sterren

Berichtdoor Ruisje » Wo 28 Jan 2015, 00:53

MargaS schreef:Had gelezen dat kennel/stalnamen niet meer zijn toegestaan op FB. Daarom mijn kennelnaam veranderd in mijn eigen naam. Om niet alle foto's en geschiedenis te verliezen. Toch zie ik nog steeds wel kennelnamen enz .

Klopt! Veel mensen wijzigen op tijd hun naam of wijzigen de pagina. Het is natuurlijk maar net wanneer de 'blokkeerploeg' een niet toegestane naam of pagina in het vizier krijgt, tot die tijd ben je veilig. ;)
Annemarie Rijnveld
5-sterren

Berichtdoor Annemarie Rijnveld » Wo 28 Jan 2015, 01:01

Wat is het probleem dan voor FB? Ik was met mijn naam en achternaam ingelogd, niets vreemds dus, en doe ook niet aan commerciele activiteiten ...ook de andere 3 personen waren onder eigen naam ingelogd..
Volgens de Politie kijkt FB niet eens naar wie zij er uitgooien, maar gaat dat automatisch of zo...

@Summerditch, je zou kunnen proberen je eigen account weer terug te krijgen door ergens (weet niet meer waar) je identiteitsbewijs te plaatsen, ik kreeg het niet voor elkaar maar een vrindin wel, zij heeft haar account weer terug.
Summerditches
5-sterren

Berichtdoor Summerditches » Wo 28 Jan 2015, 06:17

Annemarie Rijnveld schreef:Wat is het probleem dan voor FB? Ik was met mijn naam en achternaam ingelogd, niets vreemds dus, en doe ook niet aan commerciele activiteiten ...ook de andere 3 personen waren onder eigen naam ingelogd..
Volgens de Politie kijkt FB niet eens naar wie zij er uitgooien, maar gaat dat automatisch of zo...

@Summerditch, je zou kunnen proberen je eigen account weer terug te krijgen door ergens (weet niet meer waar) je identiteitsbewijs te plaatsen, ik kreeg het niet voor elkaar maar een vrindin wel, zij heeft haar account weer terug.

ik was gisteren in een soort help community gekomen waarin je protest kon aantekenen daar kwam ik inderdaad best ver maar daar moest op een gegeven moment mijn id inderdaad heen..daar had ik net ff geen zin meer in dus die poging ga ik vandaag weer oppakken dank je..
Summerditches
5-sterren

Berichtdoor Summerditches » Wo 28 Jan 2015, 07:03

Annemarie Rijnveld schreef:Wat is het probleem dan voor FB? Ik was met mijn naam en achternaam ingelogd, niets vreemds dus, en doe ook niet aan commerciele activiteiten ...ook de andere 3 personen waren onder eigen naam ingelogd..

Hoe frustrerend..eindelijk dat bezwaar formulier gevonden...alles ingevuld..maar verzenden ho maar.....er is iets niet goed maar wat..dat wordt niet gemeld..gisteren mistte het ID dus dat stond keurig in rood "veld niet ingevuld"..maar nu alleen de melding.."er lijkt iets niet compleet"....ik nader ontploffingsniveau
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 28 Jan 2015, 08:01

Facebook verdiend het dat per 1 februari de hele wereld z'n account opzegt. Wat een stelletje vervelende arrogante klootviolen zijn het daar zeg. Die zijn echt de weg kwijt. Die beseffen namelijk 1 ding echt niet en dat is dat wij (leden) ook hun klanten zijn. Wij (mensen met een account) geven hen reden tot hun bestaan. Oh bleh, ik kots echt op Facebook. Hebben jullie Radar toevallig gezien? Daar was nog veel meer te zien over deze boeven en wat ze flikken met mensen die hun foto's onbruikbaar hadden gemaakt met reclaim: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... orwaarden/
Doranto
5-sterren

Berichtdoor Doranto » Wo 28 Jan 2015, 08:08

:o :o dat zou ik dus helemaal nooit doen!
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Wo 28 Jan 2015, 08:09

Lizzy schreef:Facebook verdiend het dat per 1 februari de hele wereld z'n account opzegt. Wat een stelletje vervelende arrogante klootviolen zijn het daar zeg. Die zijn echt de weg kwijt. Die beseffen namelijk 1 ding echt niet en dat is dat wij (leden) ook hun klanten zijn. Wij (mensen met een account) geven hen reden tot hun bestaan. Oh bleh, ik kots echt op Facebook. Hebben jullie Radar toevallig gezien? Daar was nog veel meer te zien over deze boeven en wat ze flikken met mensen die hun foto's onbruikbaar hadden gemaakt met reclaim: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... orwaarden/

Lekker dan!

Ik zit er ook werkelijk aan te denken om mijn account op te zeggen. Het is toch gewoon niet normaal meer!
Eerst maar eens uitzoeken waarom je geen bedrijfsnaam zou mogen gebruiken, want als dat niet mag dan is mijn hele binding met facebook in één klap weg.
Kaylie
3-sterren

Berichtdoor Kaylie » Wo 28 Jan 2015, 08:29

Mij hebben ze toen ook geblokkeerd toen ik voor de caviastal een eigen account had. Ik kreeg toen een bedrijvenpagina van Facebook  Nu heb ik voor mijn cavia's een Facebook groep. Ik had voorheen ook die groep maar ik gebruikte hem toen bijna niet en nu bijna dagelijks en gebruik ik mijn prive account ook weer. Dit bevalt mij achteraf nog beter dan 2 aparte accounts
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Wo 28 Jan 2015, 08:36

Jammer hoor. Ik vind facebook echt heel erg leuk en gezellig, maar het wordt wel erg om zeep geholpen door facebook zelf. Als steeds minder mensen het gaan gebruiken is voor zowel facebook als voor de gebruikers de clou weg.
Mowgli
5-sterren

Berichtdoor Mowgli » Wo 28 Jan 2015, 10:25

Tja... het gaat maar om 1 ding en dat is geld. Als jij als bedrijf bij Facebook bent aangemeld moet je daarvoor betalen. Een bedrijf mag geen "privé account" hebben, maar moet verplicht een pagina maken. Tegen betaling uiteraard. En inderdaad dit "opsporen" gebeurt automatisch met een bot. Het is een beetje teveel werk om daar iedere dag een aantal mensen aan te zetten.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”