suggesties voor een workshop? Update: was heel erg geslaagd!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht
millyckk
5-sterren

suggesties voor een workshop? Update: was heel erg geslaagd!

Berichtdoor millyckk » Wo 21 Jan 2015, 20:10

13 februari organiseren we een feestje voor 2 teamleden die 12,5 jaar in dienst zijn. Er is geen budget, moeten alles rekening man regelen en ons oorspronkelijke plan om ergens iets te boeken, blijkt daarom niet haalbaar... Nu hebben we  onder ons best een aantal creatievelingen die wel in zijn voor iets geks dus ontstond het idee om zelf een workshop te geven! Maar dan de hamvraag...... wat ::)...... de creativiteit is even op :D
Wie heeft een grappig, gek en/of creatief idee wat de teamspirit ook nog een ten goede komt?  Alle suggesties welkom!
Laatst gewijzigd door millyckk op Za 14 Feb 2015, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
EliScooby
5-sterren

Re: Wie heeft er suggesties voor een workshop?

Berichtdoor EliScooby » Wo 21 Jan 2015, 20:12

*milyck* schreef:13 februari organiseren we een feestje voor 2 teamleden die 12,5 jaar in dienst zijn. Er is geen budget, moeten alles rekening man regelen en ons oorspronkelijke plan om ergens iets te boeken, blijkt daarom niet haalbaar... Nu hebben we  onder ons best een aantal creatievelingen die wel in zijn voor iets geks dus ontstond het idee om zelf een workshop te geven! Maar dan de hamvraag...... wat ::)...... de creativiteit is even op :D
Wie heeft een grappig, gek en/of creatief idee wat de teamspirit ook nog een ten goede komt?  Alle suggesties welkom!

Workshop klompen maken? Lijkt me echt hilarisch :biggrin2:
millyckk
5-sterren

Berichtdoor millyckk » Wo 21 Jan 2015, 20:14

Mini's 3-tal schreef:Workshop klompen maken? Lijkt me echt hilarisch :biggrin2:

:biggrin2:En dan beginnen met zelf hout zoeken :D  Zijn we gelijk klaar voor hun 25 jarig jubileum!
Laatst gewijzigd door millyckk op Wo 21 Jan 2015, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 21 Jan 2015, 20:22

Wij hebben eens oud hollandse spelletjes gedaan. Spijkerpoepen, spijkerbroek hangen, appels happen, koekhappen, dat soort fratsen.
millyckk
5-sterren

Berichtdoor millyckk » Wo 21 Jan 2015, 20:33

Ha, dat is ook leuk!
M@rina
5-sterren

Berichtdoor M@rina » Wo 21 Jan 2015, 22:29

Een collega van me maakt kettingen van knoopjes zoiets:
https://aagjedoeken.wordpress.com/2011/ ... enketting/
als iedereen zelf een bolletje met dun mooi garen meeneemt en zoveel mogelijk knopen kom je een heel eind.

Of Zoiets, dan heb je ook nog vilt nodig en een mooi lintje
http://watdeeltlisa.blogspot.nl/2013/12 ... maken.html

Of glazenpotten hergebruiken:
https://www.pinterest.com/pin/414260865698727945/
millyckk
5-sterren

Berichtdoor millyckk » Wo 21 Jan 2015, 22:53

Zelf vind ik dat superleuk om te doen, bedankt voor de links! Maaaaaarrrr... vergeten te melden: er zitten 2 heren in ons team, denk niet dat we die zo ver krijgen  :biggrin2:
Elvira
5-sterren

Berichtdoor Elvira » Do 22 Jan 2015, 00:05

ik zag op facebook een foto voorbij komen, van iemand die een workshop broodjes bakken had gedaan.
Michelle Vrolijk
4-sterren

Berichtdoor Michelle Vrolijk » Do 22 Jan 2015, 03:05

Om hoeveel personen gaat het?
Fenixjuh
5-sterren

Berichtdoor Fenixjuh » Do 22 Jan 2015, 14:00

En als je nou klompen koopt en klompen gaat verfen? Nog wat glitter, stukjes stof erbij (Tip: action ;) )

Misschien kun je wel iets leuks bedenken in de richting waar jullie werken?
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Do 22 Jan 2015, 19:13

*milyck* schreef:Zelf vind ik dat superleuk om te doen, bedankt voor de links! Maaaaaarrrr... vergeten te melden: er zitten 2 heren in ons team, denk niet dat we die zo ver krijgen  :biggrin2:

Zeg dat nooit te hard!
Kan mij nog kinderfeestje van mijn zusje herinneren, groep meiden en 2 jongens.
Volgens mij was het toen kaarten maken wat we deden en omdat er jongens bij waren daarna film.
Toen de film werd gestart bleken de jongens het alleen zo leuk te vinden dat die met zijn tweetjes door bleven gaan met kaarten maken en alle meiden voor de film zaten  ;D
millyckk
5-sterren

Berichtdoor millyckk » Do 22 Jan 2015, 19:47

Elvira schreef:ik zag op facebook een foto voorbij komen, van iemand die een workshop broodjes bakken had gedaan.

Dat wordt wat lastig denk ik, we gaan het bij een van ons thuis houden en met 1 oven wordt dat krap denk ik, maar bedankt voor het meedenken!

Michelle Vrolijk schreef:Om hoeveel personen gaat het?

Het gaat om 10 tot 12 personen!

Fenixjuh schreef:En als je nou klompen koopt en klompen gaat verfen? Nog wat glitter, stukjes stof erbij (Tip: action ;) )

Misschien kun je wel iets leuks bedenken in de richting waar jullie werken?

Dat zou een mogelijkheid zijn! Gebarenkwartet b.v., hmmmm... die hou ik in mijn achterhoofd!  Klompen zijn trouwens ook niet goedkoop zag ik :o

dinky89 schreef:Zeg dat nooit te hard!
Kan mij nog kinderfeestje van mijn zusje herinneren, groep meiden en 2 jongens.
Volgens mij was het toen kaarten maken wat we deden en omdat er jongens bij waren daarna film.
Toen de film werd gestart bleken de jongens het alleen zo leuk te vinden dat die met zijn tweetjes door bleven gaan met kaarten maken en alle meiden voor de film zaten  ;D

Ik zie het al voor me: 2 middelbare mannen met zo'n Pritstift en de rest voor de tv, hilarisch!

Ondertussen beginnen de appjes heen en weer te vliegen, er zitten gave voorstellen bij, wat iig al vast staat, is het stamppotenbuffet! Edit: stampotTenbuffet natuurlijk  :D
Laatst gewijzigd door millyckk op Do 22 Jan 2015, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Michelle Vrolijk
4-sterren

Berichtdoor Michelle Vrolijk » Do 22 Jan 2015, 20:42

Een winter BBQ met Glühwein erbij!

Samen bepalen:
- hoe een winter BBQ in te vullen
- wat te kopen door wie?
- wie maakt wat? En bij voorkeur het eten ter plaatse maken ipv apart van te voren
- een BBQ is niet zo statisch en daarom snel gemoedelijk en gezellig
- én je bent samen bezig :)

Top of flop?  ::) Het is in ieder geval weer eens wat anders!
Ruisje
5-sterren

Berichtdoor Ruisje » Vr 23 Jan 2015, 00:19

Blijft de aanhang thuis? Dan is het misschien leuk iets voor Valentijnsdag (de volgende dag) te gaan maken met z'n allen. :)

Er zijn natuurlijk tig voorbeelden op internet te vinden en je kunt er een aantal uitprinten. Deze wil ik zelf gaan maken: http://www.tuinadvies.be/valentijn_bloemstukken.htm
millyckk
5-sterren

Re: suggesties voor een workshop? Update:was super gezellig!

Berichtdoor millyckk » Za 14 Feb 2015, 20:25

Gisteren was het feestje en het was echt een groot succes :D
Een gewone workshop bleek ver boven budget dus we hebben er zelf een georganiseerd: een schilderworkshop onder leiding van RembranT van REIn  :biggrin2:

Ik heb 2 doeken gekocht bij Kwantum, bij de jubilarissen gevist wat hun lievelingskleur was en de doeken voorbewerkt door ze van te voren in die kleur te sluieren.
Vervolgens collega's gevraagd om  een associatie die ze bij hen hadden en deze te motiveren. Die kreten door elkaar gehusseld en in 2 bakken gedaan.

De feestvarkens mochten zelf een kleur kiezen, een plek op het doek waar iemand  moest schilderen en de rest moest  raden wat het werd. Zo ontstonden er 2 "feedback-schilderijen" die echt prachtig zijn geworden, het schilderen zelf was hilarisch :D

Iedereen had wat te eten gemaakt, er zaten heel verrassende en lekkere gerechten bij.
De totale kosten: 5 euro per persoon inclusief 2 theaterbonnen  8)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Bar-plaats”