Verboden vruchten?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Verboden vruchten?

Berichtdoor Barfplaats

romila
3-sterren

Verboden vruchten?

Berichtdoor romila » Za 02 Jul 2005, 00:19

In de bibliotheek kon ik alleen rozijnen/krenten/druiven vinden waar je voorzichtig mee moet zijn. En de schil en pit van Avocado. Klokkehuis van appel. Dacht ergens iets gelezen te hebben over aardbeien...weet niet meer wat! Jeuk of zo???
202spots

Re:Verboden vruchten?

Berichtdoor 202spots » Za 02 Jul 2005, 01:54

Ik geef ook wel aardbei hoor...mischien denk je aan kersen?
Die waren pas nog genoemd,en dat je daar niet TEveel van moet geven want kan laxerend werken..
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Za 02 Jul 2005, 10:21

Sommige mensen zijn allergisch voor aardbeien en de reactie die zij krijgen is niet mals. Misschien zijn er ook wel honden allergisch voor aardbeien?

Mijn honden zijn het niet en ze vinden hele rijpe zoete aardbeien heerlijk. De aardbeien zoals je ze tegenwoordig vaak uit de supermarkt haalt, die spugen ze uit (en gelijk hebben ze).
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Za 02 Jul 2005, 19:06

[quote="Lizzy"]
De aardbeien zoals je ze tegenwoordig vaak uit de supermarkt haalt, die spugen ze uit (en gelijk hebben ze).
[/quote] ;D ;D
202spots

Berichtdoor 202spots » Zo 03 Jul 2005, 02:17

Ik heb wel is zo'n grote pot met aardbeien plantjes in de zijkant,en elke keer wanneer ik dacht dat ik de volgende dag 'n lekkere rijpe aardbei kon plukken....was ie meestal net voor me neus door 'n 4voeter opgevreten >:(
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Zo 03 Jul 2005, 11:07

[quote="Lizzy"]
Mijn honden zijn het niet en ze vinden hele rijpe zoete aardbeien heerlijk. De aardbeien zoals je ze tegenwoordig vaak uit de supermarkt haalt, die spugen ze uit (en gelijk hebben ze).
[/quote]

Ja, die spuug ik hier ook uit, heb nu aardbeienplanten in een pot in de tuin, heb er zelf nog niets van gehad, Boris en de twee katten jatten ze van de plant af voordat ik ze heb kunnen plukken >:(
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”