Opnieuw elimineren

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Opnieuw elimineren

Berichtdoor Barfplaats

Laydio
1-ster

Opnieuw elimineren

Berichtdoor Laydio » Ma 05 Jan 2015, 23:29

Hallo, even een vraag. Ik ben begin vorig jaar met mijn Tervuerense herder gaan elimineren omdat hij constant problemen had. Dit is goed gegaan en ik was nu terug op vijf soorten. Nu gaat het de laatste maanden weer helemaal mis. Hele kapotte poten en snoet. :'(  Nu wil ik op advies van Tannetje weer overnieuw gaan elimineren omdat ze vermoed dat hij een allergie heeft opgebouwd op een van die soorten. Nu ben ik aan het zoeken naar een nieuwe soort vlees. Ik dacht zelf aan bosduif ofzo. Is dit goed om te elimineren of heeft iemand een ander idee.
Hij krijgt nu. Konijn-Lam-Hert-Fazant en Zalm.  Hij mag geen Kip of Rund en heeft eerder wel Paard e.d gehad. Heb ooit eend geprobeerd maar dat at hij toen niet.(misschien een ander merk wel)

Alvast bedankt.
pluk
Moderator

Re: Opnieuw elimineren

Berichtdoor pluk » Di 06 Jan 2015, 00:29

Haas, gans, ree of parelhoen? Heb alleen geen idee of hier enkelvoudige kvv van zijn.
En kalkoen misschien? Daar is zeker kvv van.
Laydio
1-ster

Berichtdoor Laydio » Di 06 Jan 2015, 00:48

Kalkoen! daar had ik niet aan gedacht. Daar hebben ze in ieder geval ook nekken e.d van zodat hij ook nog iets te knagen heeft. (dat zag ik met bosduif al niet gebeuren ;))
En haas, lijkt dat niet te veel op konijn?
Dank je wel voor het meedenken.
pluk
Moderator

Berichtdoor pluk » Di 06 Jan 2015, 11:44

Bosduif karkas zou kunnen om te knagen. Maar heel veel honden lusten geen bosduif volgens mij. Patrijs idem, maar zou je ook kunnen geven. Kwartel wordt wel vaak goed gegeten.

Haas is anders als konijn hoor.
Laydio
1-ster

Berichtdoor Laydio » Wo 07 Jan 2015, 01:20

Hoi, ik ga morgen beginnen met Kalkoen en hou voor daarna kwartel e.d. in gedachten. Ik heb mijn droger al vol met kalkoen zitten om er ook mee te kunnen trainen. Dank je wel. :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”