Alweer loops???

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Alweer loops???

Berichtdoor Barfplaats

geer
5-sterren

Alweer loops???

Berichtdoor geer » Vr 01 Jul 2005, 16:56

Volgens mij...is Ted zojuist spontaan loops geworden ??? Ik vind ineens bloed en de toiletpapiertjes test was ook positief. Maar...Ted moet volgens mij nog niet loops worden. Zou dit komen omdat Sophie, de ranghogere, net klaar is met haar loopsheid???
geer
5-sterren

Re:Alweer loops???

Berichtdoor geer » Vr 01 Jul 2005, 17:04

Bovendien heb ik ook niets aan haar gemerkt, behalve misschien dat ze de laatste dagen wat meer aan haar muts zat te frutten... 't Zou toch niets anders zijn he?! Soof is nu een maand 'klaar' ofzo, maar is wel mega-schijnzwanger... De mannen in het park reageren ook niet echt op haar, tenminste niet op een manier dat ik het in de gaten had...
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Vr 01 Jul 2005, 17:49

Enniebuddie??? En betekent dit dan automatisch dat Soof de ranghogere is?
Moos
4-sterren

Berichtdoor Moos » Vr 01 Jul 2005, 17:52

Tja, de Maltezer van mijn achternicht werd een paar weken na haar eerste loopsheid weer loops, en een maand daarna weer. Heel vreemd...
Zij heeft haar toen laten steriliseren, want dit was ook geen doen.

Maar goed, dat was dus allemaal volgend op de eerste loopsheid, en dat is bij Ted natuurlijk niet zo.
Jinxy
3-sterren

Berichtdoor Jinxy » Vr 01 Jul 2005, 18:20

Kan best kloppen Geer. Vrouwen die bij elkaar leven stemmen schijnbaar na verloop van tijd ook hun menstruatie op elkaar af.
Bij paarden is het in ieder geval zo.
Hitam
5-sterren

Berichtdoor Hitam » Vr 01 Jul 2005, 21:02

Volgens mij is dat niet afhankelijk van de rangorde. Vorige keer werd Bowyn het eerst loops en volgde Gina en nu zit Gina er tegenaan en Bowyn is nog aan het verharen.
Hoeveel tijd zit er tussen de twee loopsheden?
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Vr 01 Jul 2005, 21:35

Pfffffttt...heel eerlijk?? Ik weet het niet precies meer :-[ Maar nog geen 6 maanden, en dat zat wel tussen de 1e en de 2e loopsheid (dit is dus de derde). Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik niets aan haar heb gemerkt, want normaal was ze helemaal niet happy de maand voor ze loops moest worden en had ze nu al last van hangtieten gekregen... Nu is ze vrolijk, oke ze slaapt wat meer, maar verder is ze fief en vitaal. Sterkt mij weer in mijn voornemen om Sophie te laten helpen en niet Ted ;)
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Vr 01 Jul 2005, 23:25

Bij Jane zat er tussen de 1e en 2e loopsheid ook ruim 6 maanden. Tussen de 2e en 3e zat krap 4 maanden.
Ik weet ook niet hoe dit kan.

Bij jou zou het inderdaad zo zijn dat de loopsheden van je twee teefjes naar elkaar toe trekken.
K@rin
5-sterren

Berichtdoor K@rin » Za 02 Jul 2005, 21:59

er zijn wel vaker teven om de 5 maanden loops .........
romila
3-sterren

Berichtdoor romila » Za 02 Jul 2005, 22:21

Lupa schreef:ik geloof niet echt in loopsheid en ranghogere , lupa is gesterelizeerd en duidelijk de rang hoger.

Het komt toch echt voor met meerdere teven dat de teven hun loopsheid "ophouden" tot de Alfateef loops word en dan word de een na de ander loops. Als de ALfa teef maar dominant genoeg is.. Bij de fokker van mijn honden hielden alle boxerteefjes de loopsheid op tot dat de engelse bull loops werd. Volgens mij gebeurt dat in de natuur trouwens ook....?? De ALfa teef word als eerste gedekt. Bij vrouwen die samen leven schijnt de ongesteldheid samen te gaan vallen ja, maar das wat anders dan ophouden tot alfa teef loops is...haha of je moet met een heel dominante vrouw samen leven... ;D ;D
Erna
5-sterren

Berichtdoor Erna » Za 02 Jul 2005, 22:21

Karin & Pyrs schreef:er zijn wel vaker teven om de 5 maanden loops .........

Helaas wel en zo een bezit ik....Grrrr
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”