onze ouwetjes met dit weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

tt-tjes
5-sterren

Berichtdoor tt-tjes » Zo 28 Dec 2014, 17:09

Fjurdy heeft heel veel moeite om vooruit te komen. We lopen nu op de gestrooide fietspaden omdat hij anders over de bevrorern sneeuw niet meer vooruit komt.
vanmorgen was hij gevallen op een bevroren stuk en kon niet meer overeind komen. Hubbie heeft hem opgetild en ergens anders neergezet. Maar voor mijn ouwe man is dit weer een drama. Ben zo bang dat hij iets breekt met deze gladheid.

Hoe gaat het met jullie ouwetjes.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op Zo 28 Dec 2014, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Kim_S
5-sterren

Re: onze ouwetjes met dit weer

Berichtdoor Kim_S » Zo 28 Dec 2014, 17:13

Hooli (14 jaar en 8 maanden) is gewoon haar gekke zelf, ik merk helemaal niks aan haar.
Max (14 jaar en 4 maanden) heeft er echt ontzettend last van. Hij wil zijn mand niet uit 's ochtends, en als hij buiten is doet hij zijn ding en staat meteen daarna weer bij de staldeur. Hij haat kou. Dus van mij mag hij lekker binnen bij de kachel blijven  :)
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Zo 28 Dec 2014, 17:14

Onze Loempia vermaakt zich opperbest, ze stiefelt lekker. Ik probeer wel zoveel mogelijk de schone stukken op te zoeken(vaseline op de pootjes en bij thuiskomst goed schoonpoetsen ivm pekel) En dan besluit ze ineens naar een glad stuk te lopen en lig ik op mijn waffel; schatje  :biggrin2: 
Ramses1
5-sterren

Berichtdoor Ramses1 » Zo 28 Dec 2014, 17:14

He jakkes, voor oudjes is de sneeuw niet leuk he.
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 28 Dec 2014, 17:18

Oh trouwens, hier nog geen sneeuw. Met sneeuw moet ik Max denk ik optillen, op een "schoon" stuk zetten zodat hij p&p kan doen, en dan moet ik hem denk ik gauw weer binnen zetten  :biggrin2:

Hooli is gek op sneeuw. Een beetje zoals de blije eieren van Marina  :D
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Zo 28 Dec 2014, 17:19

Als ze vallen is dat wel erg sneu ja  :(  Oma hier vindt het wel geschoten, die stapt vrolijk rond. Maar dan is het hier ook alleen maar koud. Geen sneeuw of niks verder.
*Lia*
5-sterren

Berichtdoor *Lia* » Zo 28 Dec 2014, 17:35

Mijn oudste wordt (bij leven en welzijn) in maart 13 jaar. Ze "doet" het nog prima in de sneeuw. Geen lange wandelingen meer, maar ze is er wel altijd bij. Want stel dat je iets mist.
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Zo 28 Dec 2014, 17:50

het is hier mega glad....zimba vind er echt geen r**t aan
tt-tjes
5-sterren

Berichtdoor tt-tjes » Zo 28 Dec 2014, 17:53

Voor de kou heeft hij zijn winterjas aan. Dat is het probleem ook niet. Maar we hebben gisteren zoveel sneeuw gehad en vannacht flink gevroren, alles is in klonten bevroren dus hij kan bijna niet lopen.  Echt niet lekker voor mijn manneke.week
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Zo 28 Dec 2014, 17:55

Hier ligt geen sneeuw, wel veel ijs. Gelukkig kent Boris commando gras. Wij genieten dus met volle teugen. Hij is erg wild voor zijn doen. Nu doet mijn knie met de vorst ook veel  minder pijn. Dus SVP dit droge vriesweer met zon t/m maart en dan in 1 keer 15 graden en zon.
-Saskia-
5-sterren

Berichtdoor -Saskia- » Zo 28 Dec 2014, 17:55

:biggrin2: Wodka is vanmorgen naar de hoek van de straat geglibberd, heeft zich door de hurken laten zakken, plassen poepen en weer naar huis geglibberd. Ik vond het gezegend.  8)
Sonja
5-sterren

Berichtdoor Sonja » Zo 28 Dec 2014, 18:33

Nena heeft gisteren een verjongingskuur ondergaan. In de sneeuw liep ze te huppelen als een jonge godin. Vanochtend stond ze al vroeg te stuiteren in de gang omdat ze naar buiten wilde. Maar eenmaal op lange ronde viel het toch een beetje tegen. Het liep nu moeilijker dan gisteren en de pekel op de wegen is ook niet lekker aan de voetjes. Haar enthousiasme werd daardoor wel flink getemperd.
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Zo 28 Dec 2014, 18:37

tt-tjes schreef:Voor de kou heeft hij zijn winterjas aan. Dat is het probleem ook niet. Maar we hebben gisteren zoveel sneeuw gehad en vannacht flink gevroren, alles is in klonten bevroren dus hij kan bijna niet lopen.  Echt niet lekker voor mijn manneke.week

Gentle is compleet kaal :o
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Zo 28 Dec 2014, 19:26

tt-tjes schreef:Fjurdy heeft heel veel moeite om vooruit te komen. We lopen nu op de gestrooide fietspaden omdat hij anders over de bevrorern sneeuw niet meer vooruit komt.
vanmorgen was hij gevallen op een bevroren stuk en kon niet meer overeind komen. Hubbie heeft hem opgetild en ergens anders neergezet. Maar voor mijn ouwe man is dit weer een drama. Ben zo bang dat hij iets breekt met deze gladheid.

Hoe gaat het met jullie ouwetjes.

Mijn beide ouwetjes zijn er natuurlijk niet meer , maar Milo had het altijd veel lastiger op zijn korte pootjes dan Noa
Nu heeft Noa nog weleens tot aan ""de tietjus "" in de sneeuw gestaan  :biggrin2:
Ze was toen ruim 12 , en dat vond ze ook geen pretje meer
tt-tjes
5-sterren

Berichtdoor tt-tjes » Zo 28 Dec 2014, 19:30

Me and my boys! schreef:Gentle is compleet kaal :o

Hoezo kaal?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”