Oké, nu is de sneeuw echt even niet meer leuk

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Za 27 Dec 2014, 22:38

http://kijkopsteenbergen.nl/nieuws/sneeuwval-oorzaak-van-instorting-dak-oude-graanloods.html

Zag de link voorbij komen op facebook... daar hebben we onze chevy een paar weken terug gestald. Nondejeu. Met knik knieën gebeld, hij staat niet in de loods die ingestort is. Maar wel in zo'n zelfde ernaast.

Niet grappig.  :-X laat het maar dooien nu.
keetje
5-sterren

Re: Oké, nu is de sneeuw echt even niet meer leuk

Berichtdoor keetje » Za 27 Dec 2014, 22:41

Jeetje,....
Hopen dat het goed gaat. Ik gooi de duimen in de turbostand.
Mieke L.
5-sterren

Berichtdoor Mieke L. » Za 27 Dec 2014, 22:42

Nou ja zeg! Dat is zeker niet grappig!
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Za 27 Dec 2014, 22:44

Ow, dat is shit zeg  :(
-Saskia-
5-sterren

Berichtdoor -Saskia- » Za 27 Dec 2014, 22:49

Ow ruk!
Gaan ze die tweede loods niet leeghalen nu?
Of ontdoen van sneeuw? Of stutten?

Ik duim!
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Za 27 Dec 2014, 22:50

-Saskia- schreef:Ow ruk!
Gaan ze die tweede loods niet leeghalen nu?
Of ontdoen van sneeuw? Of stutten?

Ik duim!

Geen idee.  :-\
Mowgli
5-sterren

Berichtdoor Mowgli » Za 27 Dec 2014, 22:51

Sodeju! Dat is inderdaad niet leu nee! Ik vraag me ook af of ze nu geen voorzorgsmaatregelen nemen bij de andere loods(en).
kakocavi
5-sterren

Berichtdoor kakocavi » Za 27 Dec 2014, 23:05

Lekker handig dat zo'n loods niet eens tegen een beetje sneeuw kan. Wat is dat voor een eigenaar dan? Ik zou hem direct weghalen daar.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Za 27 Dec 2014, 23:07

kakocavi schreef:Lekker handig dat zo'n loods niet eens tegen een beetje sneeuw kan. Wat is dat voor een eigenaar dan? Ik zou hem direct weghalen daar.

Da's ook niet zo simpel want hij mag de weg niet op.

In tilburg is er een vrij nieuw winkelcentrum ingezakt. En ook hier is er niet 'maar een beetje sneeuw' gevallen...
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Za 27 Dec 2014, 23:16

Oh jemigdepemig Eelke.... duimen draaien!
kakocavi
5-sterren

Berichtdoor kakocavi » Za 27 Dec 2014, 23:20

eelke schreef:Da's ook niet zo simpel want hij mag de weg niet op.

In tilburg is er een vrij nieuw winkelcentrum ingezakt. En ook hier is er niet 'maar een beetje sneeuw' gevallen...
Dan nog hoort een constructie daar volgens mij tegen te kunnen. Misschien dat er op sommige plekken wat meer sneeuw is gevallen, maar zo extreem is het toch ook weer niet? Wel vervelend van je wagen. Zeker een geschorste oldtimer.die.te dujr.is geworden dankzij de nieuwe regelgeving? Mijn broer zit daar nu ook mee, erg onhandig.
EliScooby
5-sterren

Berichtdoor EliScooby » Za 27 Dec 2014, 23:30

kakocavi schreef: Dan nog hoort een constructie daar volgens mij tegen te kunnen. Misschien dat er op sommige plekken wat meer sneeuw is gevallen, maar zo extreem is het toch ook weer niet? Wel vervelend van je wagen. Zeker een geschorste oldtimer.die.te dujr.is geworden dankzij de nieuwe regelgeving? Mijn broer zit daar nu ook mee, erg onhandig.

Lekker vooroordeel ::)
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Za 27 Dec 2014, 23:32

kakocavi schreef: Dan nog hoort een constructie daar volgens mij tegen te kunnen. Misschien dat er op sommige plekken wat meer sneeuw is gevallen, maar zo extreem is het toch ook weer niet? Wel vervelend van je wagen. Zeker een geschorste oldtimer.die.te dujr.is geworden dankzij de nieuwe regelgeving? Mijn broer zit daar nu ook mee, erg onhandig.

Nou, ik heb het hier nog niet zo eng meegemaakt. Ik vond het vanmiddag eng om door de bossen heen te rijden. Op een open stuk hoorde je constant het kraken van de bomen onder het gewicht van de sneeuw, er waren grote takken afgebroken die over de weg lagen. Meer dan na een flinke storm.
Hoorde van mijn zusje dat er ook al ergens in de buurt een paardenstal ontruimd was wegens instortingsgevaar.
Als je in het sneeuw topic kijkt zie je mijn foto's, tis niet weinig wat er gevallen is. En het dooide ook gewoon nog, dus uiteindelijk is het dan veel zwaarder ook.

En klopt, inderdaad een oldtimer in de overgangsregeling. Anders haast niet te betalen.

Mini's 3-tal schreef:Lekker vooroordeel ::)

Oh ik zie het niet als vooroordeel hoor, het is gewoon zo. We zouden anders 1400,- wegenbelasting per jaar moeten betalen.
kakocavi
5-sterren

Berichtdoor kakocavi » Za 27 Dec 2014, 23:56

Mini's 3-tal schreef:Lekker vooroordeel ::)
Wat precies?
kakocavi
5-sterren

Berichtdoor kakocavi » Zo 28 Dec 2014, 00:03

eelke schreef:Nou, ik heb het hier nog niet zo eng meegemaakt. Ik vond het vanmiddag eng om door de bossen heen te rijden. Op een open stuk hoorde je constant het kraken van de bomen onder het gewicht van de sneeuw, er waren grote takken afgebroken die over de weg lagen. Meer dan na een flinke storm.
Hoorde van mijn zusje dat er ook al ergens in de buurt een paardenstal ontruimd was wegens instortingsgevaar.
Als je in het sneeuw topic kijkt zie je mijn foto's, tis niet weinig wat er gevallen is. En het dooide ook gewoon nog, dus uiteindelijk is het dan veel zwaarder ook.
Oké, dan zal ik het wel onderschat hebben. Ik dacht dat dit op zich wel meeviel. Maar het blijft hoe dan ook wel erg naar natuurlijk. Ik kan me voorstellen hoe ongemakkelijk je dan bent.

En klopt, inderdaad een oldtimer in de overgangsregeling. Anders haast niet te betalen.

Oh ik zie het niet als vooroordeel hoor, het is gewoon zo. We zouden anders 1400,- wegenbelasting per jaar moeten betalen.
Ik zie ook geen vooroordelen in mijn post eigenlijk. Het is gewoon zo dat veel eigenaren van oldtimers hun auto hebben geschorst na die nieuwe regeling. Logisch ook, want het wordt onbetaalbaar anders. Ik vind het ook een slechte regeling, zeker omdat er geen overgang was. Maar dat zal ook wel een vooroordeel zijn dan  ::) Lekker makkelijk, toch Mini's 3-tal?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”