topic mag weg...........

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

topic mag weg...........

Berichtdoor Barfplaats

Dian
5-sterren

topic mag weg...........

Berichtdoor Dian » Zo 21 Dec 2014, 19:43

topic mag weg, blijkbaar is er onderscheid tussen wie wat mag plaatsen
Laatst gewijzigd door Dian op Zo 21 Dec 2014, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Martine-Tom
5-sterren

Re: hier mag je ook 5 minuten je frustraties delen

Berichtdoor Martine-Tom » Zo 21 Dec 2014, 19:49

En bedankt he, is het nou echt nodig die foto hier te delen. Overigens is ie al heul oud inmiddels, geloof dat de daders zelfs al gepakt zijn.
Nadia
5-sterren

Berichtdoor Nadia » Zo 21 Dec 2014, 19:50

Klopt. Dit is een hoax
Dian
5-sterren

Berichtdoor Dian » Zo 21 Dec 2014, 19:56

Ik zie het verschil niet met het filmpje. Daar ga je ook naar kijken en vervolgens klik je het weg........... Maar goed, de foto is niet meer direct te zien........
Martine-Tom
5-sterren

Berichtdoor Martine-Tom » Zo 21 Dec 2014, 19:59

Dian schreef:Ik zie het verschil niet met het filmpje. Daar ga je ook naar kijken en vervolgens klik je het weg........... Maar goed, de foto is niet meer direct te zien........
Ik kijk niet naar die filmpjes, mensen die die dingen concequent op FB delen mik ik uit mijn vriendenlijst. Het is nog eens volledig zinloos ook om die dingen te blijven delen, en even doorklikken en wat info zoeken en dan had je geweten wat het verhaal achter deze foto was.
Angelique
5-sterren

Re: topic mag weg...........

Berichtdoor Angelique » Zo 21 Dec 2014, 20:04

Dian schreef:topic mag weg, blijkbaar is er onderscheid tussen wie wat mag plaatsen

Wat een zeikinsinuatie zeg.
Dian
5-sterren

Berichtdoor Dian » Zo 21 Dec 2014, 20:05

Martine-Tom schreef:Ik kijk niet naar die filmpjes, mensen die die dingen concequent op FB delen mik ik uit mijn vriendenlijst. Het is nog eens volledig zinloos ook om die dingen te blijven delen, en even doorklikken en wat info zoeken en dan had je geweten wat het verhaal achter deze foto was.

't is nu toch goed? Jij hebt het netjes bijgehouden, ik kende de foto niet. Ik deel van maar een paar mensen foto's dus ik zou maar niet direct de conclusie trekken dat ik alles klakkeloos op fb/bp zet.
Martine-Tom
5-sterren

Berichtdoor Martine-Tom » Zo 21 Dec 2014, 20:06

Dian schreef:'t is nu toch goed? Jij hebt het netjes bijgehouden, ik kende de foto niet. Ik deel van maar een paar mensen foto's dus ik zou maar niet direct de conclusie trekken dat ik alles klakkeloos op fb/bp zet.
Nee hoor, ik hou niks netjes bij, deze is al zo oud dat zijn kleinkinderen een baard hebben, tegenwoordig kan je ook plaatjes googlen dus als je dat had gedaan had je zelf gevonden dat t een hoax is.
Dian
5-sterren

Berichtdoor Dian » Zo 21 Dec 2014, 20:08

Angelique schreef:Wat een zeikinsinuatie zeg.

Het zal zeikerig overkomen, maar daar ben ik voor in de stemming. Zit hier te kreperen van de pijn van de operatie, dan kan ik heel venijnig uit de hoek komen, is dan niet zo bedoeld.........
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Zo 21 Dec 2014, 20:14

Dian schreef:Het zal zeikerig overkomen, maar daar ben ik voor in de stemming. Zit hier te kreperen van de pijn van de operatie, dan kan ik heel venijnig uit de hoek komen, is dan niet zo bedoeld.........

Dat vind ik oprecht heel vervelend voor je, maar geen excuus voor dit soort trollenpostings, alsof wij jou iets verboden hebben te plaatsen. Als je dan zonodig wil zeiken zou ik zeggen.....telegraaf.nl...daar mag je zoveel zeiken als je wilt.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”