carbo vegatabilis tabletjes bevatten tarwe!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Papalou
5-sterren

Berichtdoor Papalou » Di 16 Dec 2014, 20:46

Geef Mucho al een tijdje carbo vegatabilis voorgeschreven door arts, ivm rommelen maag/darmen. Met het ophalen van een nieuwe verpakking de bijsluiter weer eens doorgenomen, zie ik dat er in de tabletten die hij krijgt tarwe zit. Er staat ook bij dat bij gluten intolerantie de hoeveelheid te verwaarlozen is, maar bij tarwe-allergie er ipv tabletten korrels genomen dienen te worden.

Hmm..weer een nieuwe verpakking die ik weg kan gooien of weg kan geven..heb er alweer eentje uit gehaald natuurlijk. Of niet? Of hij echt overgevoelig is voor tarwe weet ik niet, buikrommelen gaat gelukkig wel beter, maar weg is het nog niet.

in elk geval voor diegene die het ook niet wisten: beter korreltjes geven bij mogelijke verdenking granen-allergie!

Hier nog even kijken wat ik ga doen..
Papalou
5-sterren

Re: carbo vegatabilis tabletjes bevatten tarwe!

Berichtdoor Papalou » Di 16 Dec 2014, 21:09

alternatief zijn de korrels, maar die kan ik via google alleen in duitsland kopen. morgen maar even bellen met de DA, jammer dat de homeopaath ALWEER op vakantie is....tja..betere beroep uitgekozen geloof ik:)

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”