Loungebed van Starline; goed of niet goed?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Berna
4-sterren

Berichtdoor Berna » Za 13 Dec 2014, 10:38

Na dat het biabed binnen een paar weken stuk was (draadje los..en  the rest is history) heb ik een hardplasticbak hondenmand gekocht. Maar het ding is echt een doorn in mijn oog.
Daarnaast krijgt mijn hond er kalenplekken van op zn ellebogen. Dus er moet iets anders komen.

Zag op de site van Witjesverzendhuis dat ze ook een soort biabed hebben. Merknaam is Starline. Iemand ervaring met zo'n ding?
Ze zijn niet gratis maar een stuk goedkoper dan biabed.
marjan23
3-sterren

Re: Loungebed van Starline; goed of niet goed?

Berichtdoor marjan23 » Za 13 Dec 2014, 10:49

Ik was er zeer tevreden over en mis hem enorm in huis. Dit loungebed ging van binnen naar buiten om ze op te laten liggen. Na 4 jaar trouwe dienst is het ding overleden. Ik ga er zeker weer één bestellen als de sloopfase van de jongste hond voorbij is.
Berna
4-sterren

Berichtdoor Berna » Zo 14 Dec 2014, 16:02

Goed om te horen!

Verder niemand?
Manon
3-sterren

Berichtdoor Manon » Zo 14 Dec 2014, 17:01

Berna schreef:Goed om te horen!

Verder niemand?

Jep, soms zelfs dichterbij dan je denkt ;)

Pim heeft er ook een tijdje 1 gehad, hier beviel hij prima (maar toen kwam wifi en die heeft hem niet lang heel gehouden), dus op de langere termijn geen ervaringen.  Daarnaast hebben we nooit een echt biabed gehad, dus ik kan ook geen vergelijkende kwaliteitsinfo geven... Maar in het half jaar dat hij gebruikt was, zag hij er nog als nieuw uit; niet dat hij snel versleet. Nu liggen ze hier op de orthobedden van zooplus (alleen dan goedkoper vanuit tsjechie meegenomen) en die bevallen ook perfect  :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”