Bot werk.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Bot werk.

Berichtdoor Barfplaats

Roosj
5-sterren

Bot werk.

Berichtdoor Roosj » Wo 03 Dec 2014, 09:05

Hoi,

Omdat mijn oudere poes (overgenomen van iemand die altijd tompoes gaf) begon te schrokken, heb ik vrij lang kvv met kwartels gevoerd. Kvv verteerd ze echter te snel waardoor ze honger houdt en oprispingen krijgt. Nu op dit moment eet ze ook weer rustig.

Voorheen at ze eendennekken, bos duif karkassen, kwartels en de laatste tijd blijk ik wilde eend karkassen van 300 gram gevoerd te hebben. Ik dacht dat het duiven waren ;)

Maar als ze wilde eend aan kan, wat kan ze dan nog meer aan? Fazant karkas? Patrijs karkas? Etc etc.

Rat ging overigens niet goed. Ik vermoed door de vacht.
koekje
Moderator

Re: Bot werk.

Berichtdoor koekje » Wo 03 Dec 2014, 11:56

Ja, ik denk dat je zeker eens fazant en patrijs kunt proberen. Hou wel rekening met de aquired taste.
Roosj
5-sterren

Berichtdoor Roosj » Wo 03 Dec 2014, 13:39

koekje schreef:Ja, ik denk dat je zeker eens fazant en patrijs kunt proberen. Hou wel rekening met de aquired taste.

Daar ben ik niet bang voor ;) Ik heb eens Fazant voor mijn hond gehaald. Mijn hond liet het liggen en nog voor ik het weg kon halen, liep mijn 3 kilo poes met meer dan 1 kilo fazant in haar bek ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”