Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3024876
Onze keuken wordt volgende week gespoten, groen! En nu was K&D hier vorige week en zij vertelde me over een betonnen aanrechtblad dat ter plekke gegoten wordt. Ik kan er niet veel over vinden, maar is er iemand hier bekend mee?
Door Martine-Tom
#3024882
[quote="Pauline"]
Onze keuken wordt volgende week gespoten, groen! En nu was K&D hier vorige week en zij vertelde me over een betonnen aanrechtblad dat ter plekke gegoten wordt. Ik kan er niet veel over vinden, maar is er iemand hier bekend mee?
[/quote]In zoverre dat ik weet dat het bestaat, vroegere vrienden van me hebben het laten doen, vlak daarna contact verloren met ze maar heb het toen wel gezien en zag er super uit! Maar hoe het zich houd na een paar jaar weet ik dus niet.. :-[
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3024890
[quote="K&D"]
Er zitten voordelen en nadelen aan, ff googlen leert dat je voorzichtig moet zijn met zuur ivm vlekken. En het is zwaar, dus de kastjes moeten wel wat kunnen hebben...
Verder weet ik er geen bal van, behalve dat ik het errug mooi vind.
http://www.tinello.nl/keuken_showroom/l ... ij_tinello_
Kwijl...alleen de prijs van deze keuken is niet kwijl. ::)
[/quote]
Van een betonnen aanrechtblad ook niet!!! Ik lees prijzen van € 650,- per strekkende meter, nou van me never-nooit-niet! De keuken spuiten kost slechts de helft.

Maar mooi is het wel!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3024915
[quote="Borke"]
Waarom leg je niet een nieuw aanrechtblad over het beataande heem, strip ervoor en je hebt een breed aanrecht, wat meteen iets hoger is.
[/quote]
Er zit een aanrechtblad met een afwerkrand op, dus afgerond. Er overheen gaat niet lukken, maar Eddies collega is timmerman en die maakt er een nieuw blad op voor ons. Dat had hij al gezegd. Maar toen K&D met beton kwam was ik gewoon heel benieuwd en wat waar is is waar, ik vind het prachtig. Maar ik ben ook nog aan het denken over een aanrechtblad van tegels, heel ouderwets. Vind ik ook prachtig.
Door Borke
#3024940
[quote="Pauline"]
Er zit een aanrechtblad met een afwerkrand op, dus afgerond. Er overheen gaat niet lukken, maar Eddies collega is timmerman en die maakt er een nieuw blad op voor ons. Dat had hij al gezegd. Maar toen K&D met beton kwam was ik gewoon heel benieuwd en wat waar is is waar, ik vind het prachtig. Maar ik ben ook nog aan het denken over een aanrechtblad van tegels, heel ouderwets. Vind ik ook prachtig.
[/quote]
Voordeel van hout kunststof is dat het zachter is voor je spullen, nadeel is dat het minder krasvast is.
Wij hadden ooit een betegeld aanrecht en ik vond het prima, maar je moest er niets op laten vallen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3024946
[quote="MargaS"]
Volgens mij kun je ook zelf een aanrechtblad van beton storten. Als jullie dit nou eerst doen weten wij hoe het moet ;)
[/quote]
Hahahahaaaa wie weet!

Zit er ook over te denken om plavuizen als wandtegels te gebruiken.
Door K&D
#3024947
[quote="Borke"]
Wij hadden ooit een betegeld aanrecht en ik vond het prima, maar je moest er niets op laten vallen  :biggrin2:
[/quote]

Oh ja... :biggrin2: wij vroegah thuis ook. Met groene tegeltjes. En er zijn heel wat theekopjes in duuzend stukjes gevallen. :biggrin2:
Door El_Kato
#3024951
Mijn zusje heeft het een aantal jaar geleden laten doen en het is echt prachtig! Zo'n ouderwets gemeleerd aanrecht heeft ze met van die kleine tegeltjes in de gootsteen. Het aanrecht is van beton gemixed met iets en daarna volgens mij gepolijsd. Kosten weet ik niet maar ze zijn niet van het zuinigzuinig dus ik denk best duur.

Voor het storten is een bak/mal van betonplex gemaakt dus misschien is het met wat oefening goed zelf te doen…
Door - pien -
#3025107
[quote="El_Kato"]
Mijn zusje heeft het een aantal jaar geleden laten doen en het is echt prachtig! Zo'n ouderwets gemeleerd aanrecht heeft ze met van die kleine tegeltjes in de gootsteen. Het aanrecht is van beton gemixed met iets en daarna volgens mij gepolijsd. Kosten weet ik niet maar ze zijn niet van het zuinigzuinig dus ik denk best duur.

Voor het storten is een bak/mal van betonplex gemaakt dus misschien is het met wat oefening goed zelf te doen…
[/quote]

Is dat geen granito? Dat wordt ook gestort.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door