Verhuizen naar het buitenland, wat nu?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

RTMZ
1-ster

Berichtdoor RTMZ » Ma 17 Nov 2014, 21:10

Hoi,

Per 1 januari verhuizen ik en mijn dan 7 maand oude pup naar Trondheim in Noorwegen.
Hij krijgt momenteel KVV van lotgering waar hij het erg goed op doet (soms een extra visje en ei e.d.)
Nu is het voeren van rauw vlees nog niet echt populair in Noorwegen, onder het mom van dan bijten ze andere beesten dood.

Na erg lang zoeken, heb ik 2 leverandeurs gevonden:
Norwegian Polar Hundemat (20kg blok 55 euro) en VOM og Hundemat (3,20 per kg, en 20kg blok voor 32 euro).
Nu lees ik dat er ook varken in kan zitten. Naar wat ik eerder heb gelezen is varken uit den boze, dus hoe zit dit nu?
hamada
5-sterren

Re: Verhuizen naar het buitenland, wat nu?

Berichtdoor hamada » Ma 17 Nov 2014, 22:24

Onze honden krijgen op vakantie in Zweden altijd VOM.
Wordt erg goed verdragen en ze vinden het erg lekker. De diverse smaken zorgen voor voldoende afwisseling.
Ik zag afgelopen maand dat er idd ook varken of wild zwijn in zit. Kon niet precies de juiste vertaling vinden.
Ik weet niet hoe het in Scandinavie zit met Aujesky, maar in algemeenheid is volgens mij de Zweedse overheid nogal zorgvuldig met gezondheidsmaatregelen. Ik ga daar eigenlijk op af, misschien naief

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”