Help! Mijn hond eet zijn KVV niet!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Marientje
1-ster

Berichtdoor Marientje » Wo 12 Nov 2014, 08:07

We zijn nu al ongeveer 3 weken vis en kip worsten aan het voeren. In het begin at hij het alsof hij nooit te eten kreeg, was binnen 5 minuten op! Nu lijkt het alsof hij er ineens sinds een week geen zin meer in heeft. Hij hangt er boven met zijn snuit, snuft een keer en laat het staan. Ook als ik het weg haal en later in de avond weer neer zet pakt hij het niet, hooguit 1 hapje.
Ik was zo blij dat eindelijk na 4 jaar voer (brokken) proberen ivm zijn allergie nu iets had wat wel goed gaat, hij is altijd slechte eter geweest.
Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? En kan ik er iets aan doen?
CelineS

Re: Help! Mijn hond eet zijn KVV niet!

Berichtdoor CelineS » Wo 12 Nov 2014, 13:04

Een ander merk voeren?Bij mijn honden krijg ik er niks in waar vis doorheen zit.Ze lusten alleen gekookte/gebakken vis.
hamada
5-sterren

Berichtdoor hamada » Wo 12 Nov 2014, 13:05

Welkom op Barfplaats.
Zijn het worsten die ongekoeld houdbaar zijn, of is het ingevroren rauw voer (KVV)?
Ongekoeld houdbaar voer is te vergelijken met blikvoer en wordt hier minder graag gegeten (ze krijgen het hooguit een enkele keer als we vergeten zijn voer te ontdooien of op reis naar de vakantiebestemming).
Als je KVV voert, dan zou je kunnen overwegen om af te wisselen, zowel in merk als in smaken. Uiteraard zul je dan wel rekening moeten houden met de specifieke allergie van je hond. Weet je waar je hond allergisch voor is? Vleessoorten of de granen die in brokken zitten?
Je zult ongetwijfeld nog meer reacties krijgen hier.
Succes.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”