Verkleurde snorharen door kvv?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

CelineS

Berichtdoor CelineS » Ma 10 Nov 2014, 14:42

Hallo,ik heb 5 honden waarvan 2 Shih Tzu's en die hebben hele lange snorharen.Ze eten Carnibest en nu is hun hele borst en snorretjes rood/roze.Iemand een tip om het of weg te krijgen of zou een ander merk kvv helpen?Dit vraag ik omdat ik wel eens heb gelezen dat er rode biet zit in CB.
Angelique
5-sterren

Re: Verkleurde snorharen door kvv?

Berichtdoor Angelique » Ma 10 Nov 2014, 15:01

Na het eten een washandje er overheen. Deze verkleuring zal uit moeten groeien, daarna is het voorkomen. Geen idee of wisselen zal werken. Dan zou je beter eerst bij Cb kunnen vragen of er daadwerkelijk rode biet inzit.

Overigens is het niet gebruikelijk dat vacht rood kleurt van het voer, dus misschien is een andere merk uitproberen niet zo'n slecht idee (alleen dan niet om de biet)  Hier hebben ze van oud tot jong geen rode smoelen of borstharen....en dan eten ze op zeker wel eens bietjes.
CelineS

Berichtdoor CelineS » Ma 10 Nov 2014, 15:18

Het ziet er een beetje uit zoals bij Poes en Tedje op je foto.Ik spoel het dagelijks uit,maar kan het eens per etensbeurt gaan doen.De fokster zegt kvv in balletjes voeren om zo te voorkomen dat ze aan de schoteltjes gaan likken en een vieze smoel krijgen....nou ja dan maar een iets minder witte snor want zelf mogen eten is toch wel zo fijn voor ze. :-\ Ik zal idd CB eens een mail sturen en info vragen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”