Ervaring kliniek Best .

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Ervaring kliniek Best .

Berichtdoor Barfplaats

Cathy
5-sterren

Ervaring kliniek Best .

Berichtdoor Cathy » Ma 27 Okt 2014, 11:11

Dierenkliniek den Heuvel , wie heeft er ervaring mee ?
tt-tjes
5-sterren

Re: Ervaring kliniek Best .

Berichtdoor tt-tjes » Ma 27 Okt 2014, 11:54

Ik eigenlijk alleen met de oogarts voor de jaarlijkse controle. Verder niet. Heb er wel goede verhalen over gehoord.
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Ma 27 Okt 2014, 12:11

Een kennis van mij gaat er altijd naar toe met haar honden, en het hondje van mijn zus heeft daar een operatie gehad aan zijn kruisbanden. Beide waren erg tevreden.
Kallista
4-sterren

Berichtdoor Kallista » Ma 27 Okt 2014, 13:24

Ze hebben uitgebreide mogelijkheden voor bloedonderzoek, en kunnen dat intern ook uitlezen, je moet dus geen dag wachten op een labo.
Al naar gelang voor wat heb je sneller de uitslagen.

Ik ben daar ooit met Mika geweest voor een echo/bloedonderzoek en test op Addison.
Op zich tevreden van, snelle uitslagen (voor dat wat ze niet moesten opsturen, de Addison bijv.moeten ze ook naar een labo sturen dus dat duurt ook langer), goeie uitleg door de DA.

Enige wat ik minder vond was dat ik mijn hond moest afgeven daar en nergens bij mocht blijven, en als ze klaar waren mocht ik hem ophalen, daar zou ik niet meer mee akkoord gaan.
Ofwel ik bleef erbij, of ik ging naar een andere kliniek.
Hondje was niet bepaald vrolijk meer bij ophalen  :-\

Nu is Addison ook wel een aantal keren prikken met tussenpozen van een uur, nadat er tussendoor nog wat ingespoten moet worden, is dus ook niet leuk voor je hond, maar toch, zo ga ik het niet meer doen!!
bloemetje
5-sterren

Berichtdoor bloemetje » Ma 27 Okt 2014, 13:30

Ik met mri scannen. Ging prima vond ze aardig en kundig.  Kan ze nog bellen als ik vragen heb.
Cathy
5-sterren

Berichtdoor Cathy » Ma 27 Okt 2014, 13:57

Kallista schreef:Ze hebben uitgebreide mogelijkheden voor bloedonderzoek, en kunnen dat intern ook uitlezen, je moet dus geen dag wachten op een labo.
Al naar gelang voor wat heb je sneller de uitslagen.

Ik ben daar ooit met Mika geweest voor een echo/bloedonderzoek en test op Addison.
Op zich tevreden van, snelle uitslagen (voor dat wat ze niet moesten opsturen, de Addison bijv.moeten ze ook naar een labo sturen dus dat duurt ook langer), goeie uitleg door de DA.

Enige wat ik minder vond was dat ik mijn hond moest afgeven daar en nergens bij mocht blijven, en als ze klaar waren mocht ik hem ophalen, daar zou ik niet meer mee akkoord gaan.
Ofwel ik bleef erbij, of ik ging naar een andere kliniek.
Hondje was niet bepaald vrolijk meer bij ophalen  :-\

Nu is Addison ook wel een aantal keren prikken met tussenpozen van een uur, nadat er tussendoor nog wat ingespoten moet worden, is dus ook niet leuk voor je hond, maar toch, zo ga ik het niet meer doen!!

Dank voor de reactie  :)

Een hond afgeven voor onderzoek houd ik ook niet van ,daarom heb ik ook zo,n hekel aan Utrecht .
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Ma 27 Okt 2014, 17:04

Mijn ervaring is van 20 jaar terug en toen waren het echt halve boeren. Er is gelukkig veel veranderd in die 20 jaar.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”