Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#3007988
Er zit een stukje gewei overdwars in Boeffie zijn bek, tussen zijn tanden, halverwege zijn bovenkaak. Een centimeter dik ongeveer. Niet op een gevaarlijke plek, maar het komt niet vanzelf los. En Boeffie wordt echt woedend als ik iets aan zijn lijf wil doen. Helemaal als het zijn kop is. (Trauma). Ik wil hem niet in de houtgreep nemen, maar er zit vrees ik niks anders op. Iemand nog een briljante tip? Hij ligt nu half te slapen en ik kan dan wel met mijn vinger aan dat stuk gewei komen, maar zodra ik verder ga wordt hij boos.
Gebruikersavatar
Door S
#3007992
Goh ik zou het niet weten. Vrees ook dat er geen andere optie zal zijn... Succes!
Door Juul
#3007993
Even met z/n tweeën doen, en alvast iets lekkers klaarleggen voor daarna. Wat moet, moet.
Door Borke
#3007994
Hij vindt het altijd verschrikkelijk als je aan zijn kop zit omdat iets "moet", waar hij het nut niet van inziet?

Van dat stuk gewei zal hij toch zelf ook last ondervinden?
Zou dat geen verschil uitmaken?
Als de een hem in de houtgreep neemt en de ander het er uit rukt?

De allerlekkerste ruikende beloning alvast klaarleggen voor hem.
Gebruikersavatar
Door kira
#3007995
Wat moet dat moet en wellicht beterd het daarna. Kleine beer houdt er ook niet van, maar toen er een boomwortel overdwars zat (met graven en doorbijten blijven steken) was ze enorm opgelucht toen ik het had verwijdert en toen er kort daarna een bramenstruik in haar staart zat kwam ze voor mij staan van, los jij wel op. Succes!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3007998
Toch misschien met zn tweeën in de houtgreep nemen??????, en idd daarna een beloning geven?
Door rosmin
#3008000
oh, sh*t,

Mijn heel vroegere DA adviseerde dan om melk te laten drinken, met veel geluk schiet het dan los.
Met pech zit er niets anders op dan eruit halen, zonodig onder dwang  :-\
En een hele vette beloning geven!

Lastig he, een hond met een/ meer trauma's en dan behandelen...
weet er alles van helaas...
Door monster
#3008002
Dribbel heeft het ook gehad, stuk hout tussen de tanden geklemd. Achterkant van lepel als hefboom gebruikt, toen was het er zo uit.
Door Esther Q
#3008008
Tis eruit! Wel met de houtgreep, arme jongen :-\ Maar er zit worst in, dus hij is nu weer blij. Heb altijd zo met hem te doen...
Door rosmin
#3008009
Esther Q schreef: Tis eruit! Wel met de houtgreep, arme jongen :-\ Maar er zit worst in, dus hij is nu weer blij. Heb altijd zo met hem te doen...

:groupwave2:

wat een opluchting zal dat zijn voor Boefie!
Door Borke
#3008018
Zachte heelmeesters... soms moet je rigoureus zijn en nu is hij vast heel blij!
Hebben jullie het samen gedaan?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3008021
Gelukkig dat het opgelost is Esther! Joris heeft ook zo'n moeite met "dwang", maar idd wat ze hier ook al roepen: wat moet dat moet!
Door Esther Q
#3008023
Ja, alleen is onmogelijk, hij is echt van a tot z woedend. Zo woedend, of eigenlijk moet ik zeggen doodsbang, dat hij niet eens door had dat het stuk was losgekomen. Vannacht zal ie wel weer blaffen en huilen in zijn slaap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door