Een grote verrassing

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Een grote verrassing

Berichtdoor Barfplaats

charmed
5-sterren

Een grote verrassing

Berichtdoor charmed » Do 16 Okt 2014, 12:52

Maandag mocht ik mijn nieuwe schoenen halen, althans dat was de bedoeling. Hij kwam binnenlopen met mijn schoenen, en ik was totaal verrast. Het voelde een beetje alsof ik jarig was. De schoenen zagen er precies zo uit als ik ze wilde hebben, met studs. Hij had toen gezegd dat studs niet mogelijk waren, maar ze hadden het toch voor elkaar gekregen!

Ik mocht ze passen, maar helaas, de bovenkant van de schoen kwam al aan elkaar, dus ze moeten nog even blijven, de tong van de schoen wordt opgevuld, zodat er weer ruimte komt. En aangezien ik de broekspijpen toch voorlopig bij de schoenen in doe, zullen ze niet snel te groot worden. Ik krijg ze eind van de week binnen.

Eindelijk 2 gelijke schoenen, smalle schoenen, zoals ze er uit horen te zien, niet meer van die lompe dingen (ze zijn ongetwijfeld nog wel groot) maar dat komt omdat het laarsjes zijn. En idd met twee van die plasic binnen mallen loop je wel een beetje houterig, maar dat zal even wennen zijn. Ze zien er zo gaaf uit.

over zes weken mag ik weer nieuwe aanvragen, omdat het vorige paar veel te groot is, en je hebt recht op 2 passende paren schoenen! :)

ook kreeg ik weer een compliment, dat ik met name rondom mijn middel nu slanker was. Dat was ook de opzet van de squats en buikspieroefeningen :)
dinky89
5-sterren

Re: Een grote verrassing

Berichtdoor dinky89 » Do 16 Okt 2014, 13:31

Wat heerlijk dat ze er net zo uit zien als dat je in gedachten had!
Nog even wachten dus tot je er volop van kan genieten ;)
charmed
5-sterren

Berichtdoor charmed » Do 16 Okt 2014, 16:06

Dank je! Het mooiste aan dit vind ik dat ik nu 2 gelijke schoenen krijg, dat je niet meer kan zien dat ik een kleine en een grote voet heb :) Natuurlijk in omvang zal die nog wel wat verschillen qua centimeters. Maar dat zal amper opvallen omdat ik nu dunnere benen heb :)

Kan haast niet afwachten. En dan snel inlopen.

dinky89 schreef:Wat heerlijk dat ze er net zo uit zien als dat je in gedachten had!
Nog even wachten dus tot je er volop van kan genieten ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”