Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#3005017
vlgs mij zit er toch echt iets niet helemaal goed met dat hondje  :-\
Door M@rina
#3005021
Een van de reutjes van mijn schoonzus doet dit ook. Kan hij hoger piemelen....
Door smulpaap
#3005023
nova schreef: vlgs mij zit er toch echt iets niet helemaal goed met dat hondje  :-\


Tja echt normaal is het niet (volgens mij )
Door K&D
#3005031
M@rina schreef: Een van de reutjes van mijn schoonzus doet dit ook. Kan hij hoger piemelen....
Er is volgens mij ook een filmpje met een JR die dit doet. Lekker hoog piesen, hoger dan 'gewoon' tegen een paaltje piesen.
Door C@rine
#3005058
Shiba Inu teefje van mijn vriendin doet dat ook.
Met 9 weken de poot omhoog, en nu steeds op 2 voorbenen.
Gebruikersavatar
Door nova
#3005288
Thea schreef: Ja maar ik bedoelde de hoeveelheid plas vind ik erg veel :-\
Als je de hoeveelheid plas ziet van een brok-gevoerde hond, dan begrijp je niet waar die honden die  hoeveelheid urine opslaan ...
Maar wat mij ook opvalt: dit hondje heeft geen krachtige straal,  t is alsof hij drupsgewijs plast.
Door sella
#3005319
Ik dacht meteen prostaat problemen plasstraal.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3005497
nova schreef: Als je de hoeveelheid plas ziet van een brok-gevoerde hond, dan begrijp je niet waar die honden die  hoeveelheid urine opslaan ...
Maar wat mij ook opvalt: dit hondje heeft geen krachtige straal,  t is alsof hij drupsgewijs plast.
Nou als mijn hond lang gezwommen heeft en dus veel water binnen gekregen het ook nog eens warm weer is en hij bij thuiskomst ook nog eens gaat drinken.
Dan heeft hij na 4 uur ook een hele lange plas en wel krachtige straal. Heb me eigen dan ook wel eens verbaasd over de blaas die dan best groot moet zijn.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3005537
nou over grote blaas gesproken... ik heb er hier eentje die veel water drinkt (ook met name met zwemmen) dan best lang ophoudt. Resultaat: nee niet hetzelfde als op het filmpje  :biggrin2: ,
maar Maci kan dus gaan staan om te pissen even hoopvol poot omhoog, dan zakt ie langzaam, dan blijft ie staan dan kijkt hij je aan met een kop van poeh, dan 2 minuten later volgt er weer een diepe zucht poeh duurt lang.....en gaat zo even door, om als ie klaar is met een huppeltje over die plas zeik heen te springen helemaal blij en opgelucht  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3005567
Van mij mogen ze niet eens zo plassen, doe maar lekker in het gras ..

Niet op de straat...

Vreemde manier van plassen.

Ik heb wel eens een reu gezien die bleef maar plassen tegen een boom dan, dat lijkt mij wel makkelijk :) hoef je niet van boom tot boom te gaan...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door