Trein-station breda met auto?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Za 11 Okt 2014, 16:00

Hoi,
Ik moet binnenkort iemand ophalen die aankomt op Breda met de trein.
Kan ik daar met goed fatsoen met de auto nog komen om die persoon daar voor de deur op te pikken? Dus "kort parkeren".. kiss and ride ofzo?
Ik ben in geen 100 jaar met de trein geweest en ken Breda dus helemaal niet. Wel kom ik zeer incidenteel aan de achterkant van het station en ik weet dat ze daar enorm aan het verbouwen zijn.
Heeft het station nog steeds een "achteruitgang" en is het daar wellicht makkelijker om iemand op te pikken?
De honden zitten op dat moment bij mij in de auto dus "ergens parkeren en dan naar de hal lopen om iemand op te halen" is niet de bedoeling ;-)

Suzanne
Martine-Tom
5-sterren

Re: Trein-station breda met auto?

Berichtdoor Martine-Tom » Za 11 Okt 2014, 16:04

http://www.ns.nl/reizigers/reisinformat ... lattegrond
Even de plattegrond downloaden, dan zie je onderaan pagina 1 een K+R staan, naast bus en taxi  :)
Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Za 11 Okt 2014, 16:11

Martine-Tom schreef:http://www.ns.nl/reizigers/reisinformat ... lattegrond
Even de plattegrond downloaden, dan zie je onderaan pagina 1 een K+R staan, naast bus en taxi  :)

Ach... ;-)
Dank u, daar zou ik niet opgekomen zijn. Het is inderdaad te lang geleden dat ik daar was.

Ik weet dat ze er aan het werk zijn.. weet je toevallig ook of het nu bereikbaar is? Anders bel ik ff een rondje (ervan uitgaande dat er nog ergens heen te bellen IS..)

Suzanne
Martine-Tom
5-sterren

Berichtdoor Martine-Tom » Za 11 Okt 2014, 16:14

De NS zelf is goed bereikbaar, telefonisch dus dan zou ik die gewoon even bellen. Zelf kom ik nooit in die regio dus ik weet niet in hoeverre het bereikbaar is, in mijn ervaring blijven K&R plaatsen wel altijd gehandhaafd tijdens werkzaamheden.
Elvira
5-sterren

Berichtdoor Elvira » Za 11 Okt 2014, 19:15

het station in Breda is pas helemaal opgeknapt/veranderd. Meer weet ik ook niet, ik heb alleen de bordjes met omleiding zien staan, ik zou voor zekerheid even bellen, ik weet niet of ze al klaar zijn.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”