Kennen jullie dit? Je wilt een foto maken, en hup, je hond staat er gelijk weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht
Lizzy
Moderator

Kennen jullie dit? Je wilt een foto maken, en hup, je hond staat er gelijk weer

Berichtdoor Lizzy » Di 07 Okt 2014, 14:30

met zijn of haar neus bovenop..... ::) ::) ::)

Ik zag een heel fragiel prachtig paddenstoeltje. Ik dacht "foto maken".

De eerste:

Afbeelding

Niet mooi genoeg, poging 2:

Ja, ja, bijna! KLIK!
Afbeelding

>:( >:( >:( ::) ::) ::)! Aggrrrr, ga uit mijn beeld en loop AUB niet over dat paddenstoeltje!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig stond het daarna nog, poging 3:

Afbeelding

Toch wel leuk, zo'n smartphone :biggrin2:
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren

Re: Kennen jullie dit? Je wilt een foto maken, en hup, je hond staat er gelijk weer

Berichtdoor DJ_Doerak_Tucker » Di 07 Okt 2014, 14:55

;D ;D ;D Ja, want: 'wat is dat, wil ik ook ziehien!!!' en dan meestal is het voorwerp plat. Dus nu kijk ik er maar van een afstandje naar of wacht tot ze me niet door hebben  :biggrin2:.
janninneee
5-sterren

Re: Kennen jullie dit? Je wilt een foto maken, en hup, je hond staat er gelijk weer

Berichtdoor janninneee » Di 07 Okt 2014, 14:57

jep heeel herkenbaar..

maar ook als ik een leuke foto van hun wil maken.. meestal zitten ze dan net leuk of spelen ze leuk en dan wil ik net klikken en dan staan ze op of stoppen met spelen >:(
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Di 07 Okt 2014, 14:57

Ja  ;D
Tenzij ik een foto van een van hen wil maken, dan zie ik meestal nog net een verdwijnende staart in beeld  ::)
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Di 07 Okt 2014, 15:15

jaaaaaaa heel herkenbaar, alleen zou hier de paddestoel dus platgewalst zijn door mega grote platpoten.  ::) :biggrin2:
Boeffie Blafmans
5-sterren

Berichtdoor Boeffie Blafmans » Di 07 Okt 2014, 15:27

Ohw, om helemaal gek van te worden, die beesten die zich constant opdringen, waardoor je nergens een normale foto van kunt maken, tenzij de lucht boven je, zucht.... wel een leuk paddenstoeltje!
Ruisje
5-sterren

Berichtdoor Ruisje » Di 07 Okt 2014, 15:48

Hele leuke paddenstoel met stippen. ;D

Verder herken ik die opdringerige hondensnavels helemaal niet... :biggrin2:
Afbeelding
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Di 07 Okt 2014, 15:50

Komt me totaal niet bekend voor  ::)
Els&Flow
5-sterren

Berichtdoor Els&Flow » Di 07 Okt 2014, 16:06

Ja. Kijk, mooi vlindertje. foto 1 mislukt, want zwarte vlek erop. Foto 2 mislukt ook want nog grotere zonsverduistering erop. Op foto 3 stond ook geen vlindertje, alleen Flow die der bek aflikte. :-\ ::) En zo gaat dat meestal als ik buiten een foto wil maken met Flow in de buurt.

Wel mooi paddenstoeltje!!
K&D
5-sterren

Berichtdoor K&D » Di 07 Okt 2014, 16:46

In dat soort gevallen komt commando 'blijf' niet echt over. :biggrin2:
Wel een prachtig paddestoeltje. De core maakt goeie foto's.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 07 Okt 2014, 16:50

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik ben toch blij dat ik niet de enige ben met zo'n hond :biggrin2:. Kanonne zeg, wat kunnen die in de weg staan! Valt hier ook nog mee hoor, dat het paddenstoeltje niet verpletterd tegen de grond gestampt werd. Dat doen ze hier gerust ook ::)
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Di 07 Okt 2014, 16:52

Lizzy schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik ben toch blij dat ik niet de enige ben met zo'n hond :biggrin2:. Kanonne zeg, wat kunnen die in de weg staan! Valt hier ook nog mee hoor, dat het paddenstoeltje niet verpletterd tegen de grond gestampt werd. Dat doen ze hier gerust ook ::)

Ik wou het niet zeggen, maar dacht wel...hier was er gewoon eentje met der hoeven op die mushroom gaan staan  :biggrin2:
Sher
5-sterren

Berichtdoor Sher » Di 07 Okt 2014, 16:56

Ze doen het ook bij elkaar, vooral Chispa was daar goed in. Dan stond Tilly helemaal opgewonden in het gras te snuffelen, omdat ze dacht dat daar een muis was. Dan kwam Chispa hard aanrennen om bovenop de plek te springen waar Tilly aan het snuffelen was, grote neus erbij..... Tilly droop dan altijd direct teleurgesteld af: "nee laat maar, het is al weg".  :biggrin2:
Fenixjuh
5-sterren

Berichtdoor Fenixjuh » Di 07 Okt 2014, 17:52

Ook hier heel herkenbaar, maar.......

...als ik dan een foto van meneer wil maken, moet ik echt de hele tijd kusgeluidjes maken, anders kijkt hij net op het juiste moment weg (op mijn smartfone zit tussen het indrukken  van het knopje en het nemen van de foto een vertraging)

Soms he...  :-X ::) :biggrin2:
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Di 07 Okt 2014, 19:59

Oh ja hoor , tis dat , moeten wij dat ook zien  :biggrin2:
Ik ben op die manier eens lekker op mijn r**t in een modderplas terecht gekomen
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Bar-plaats”