Steenwijk..

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Steenwijk..

Berichtdoor Barfplaats

Nadia
5-sterren

Steenwijk..

Berichtdoor Nadia » Wo 01 Okt 2014, 07:48

Al een paar jaar wil ik graag naar Steenwijk. Mijn oma is daar opgegroeid. Ik wil er gewoon eens naar toe.

Zijn er nog meer  bezienswaardigheden die je gezien moet hebben? In Steenwijk of in de buurt :)
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren

Re: Steenwijk..

Berichtdoor DJ_Doerak_Tucker » Wo 01 Okt 2014, 08:34

Jara woont daar, misschien kun je hem een berichtje sturen, ik zie hem hier nagenoeg niet meer. Je kunt mooi wandelen bij havelte, losloopgebied. Andere bezienswaardigheden kan ik je zo niet noemen. Ik ben geen cultuursnuiver  :biggrin2:.
Roef & Hidde
5-sterren

Berichtdoor Roef & Hidde » Wo 01 Okt 2014, 13:35

de orchideënhoeve in Luttelgeest is leuk. omgeving zelf ook(weerribben,giethoorn,woldberg en eesel)
Nadia
5-sterren

Berichtdoor Nadia » Wo 01 Okt 2014, 13:49

Giethoorn staat op de planning idd. En een of andere kerk??
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Wo 01 Okt 2014, 13:52

Wij gaan al jaren naar Scheerwolde op vakantie en dan is Steenwijk dus de plaats waar we boodschappen enz. doen. Havelterberg is prachtig om te wandelen! Dwarsgracht vind ik persoonlijk zoveel mooier dan Giethoorn en Blokzijl (Kaatje a/d Sluis) is bijna een museumdorp. Kalenberg is zo leuk om te zien, de Weerribben an sich zijn ook prachtig. En als je dan toch naar Giethoorn gaat is een ommetje via Hengelo (anderhalf uur) ook zo gemaakt, daar is ook wat leuks te bezichtigen!!! Joep & Joris!  :D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”