K**

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

K**

Berichtdoor Barfplaats

*Lia*
5-sterren

K**

Berichtdoor *Lia* » Zo 28 Sep 2014, 21:02

Krijg net een emailtje uit Belgie. De eigenaar heeft de sterilisatie al besproken voor 22 oktober. Pup is geboren op 10 mei. Ik ga momenteel door het lint. Ruk ruk ruk. G-ver de g-ver. Leuk hè fokken.
Kallista
4-sterren

Re: K**

Berichtdoor Kallista » Zo 28 Sep 2014, 21:11

Lijkt hier aan de orde van de dag.
Ken helaas nog mensen met een teef die nog geen 6 maand was gesteriliseerd.
kiara
5-sterren

Berichtdoor kiara » Zo 28 Sep 2014, 23:01

wat zijn mensen toch vreselijk dom en eigenwijs,en dan maar te zwijgen over die verdomde da  >:( arm pupje
Chouka
3-sterren

Berichtdoor Chouka » Zo 28 Sep 2014, 23:37

*Lia* schreef:Krijg net een emailtje uit Belgie. De eigenaar heeft de sterilisatie al besproken voor 22 oktober. Pup is geboren op 10 mei. Ik ga momenteel door het lint. Ruk ruk ruk. G-ver de g-ver. Leuk hè fokken.

Die mensen weten misschien niet beter. Ik zou in het belang van de hond dat mailtje gewoon beantwoorden, zeggen dat ze dat beter uitstellen en waarom. Met wat uitleg van jou moet dat zeker goed komen. Die willen echt wel wat het beste is voor hun hond.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Ma 29 Sep 2014, 11:26

Ik zou er ook een epistel aan besteden waarin je netjes, kort en bondig uitlegt waarom dit een heel slecht plan is.

Maar dit zijn idd dingen waar je ontzettend flauw van wordt  :-X
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Ma 29 Sep 2014, 11:38

Ja, hier word je inderdaad niet goed van :-X

Ik zou er ook 1 epistel aan wijden waarom dat geen goed idee is. Desnoods wat links erbij naar wetenschappelijke artikelen (over hoe de kans op bepaalde soorten kanker groter wordt door vroegtijdige castratie). En dan kun je daarna NIKS anders doen dan loslaten :-X. Echt een top-hobby, dat fokken ::)
Chouka
3-sterren

Berichtdoor Chouka » Ma 29 Sep 2014, 12:56

Ik denk dat ik jou mag geruststellen.  Hier kan jet het lezen:
http://www.hondenvrienden.be/forum/medi ... 94763/#new

dat is openbaar, dus daar kan ik zeker naar verwijzen.  Jou reactie heeft doen informeren en nadenken.
Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Ma 29 Sep 2014, 13:13

Super fijne pupkoper die zich n.a.v. het advies van de fokker nog eens verder laat informeren over het (tegengestelde) advies van de dierenarts! En dat ze vervolgens het eigen ongemak van het scheiden van haar honden tijdens de loopsheid op de koop toe neemt, omdat het pas daarná castreren van haar teef in het belang van haar hondje blijkt.. Topper!
*Lia*
5-sterren

Berichtdoor *Lia* » Ma 29 Sep 2014, 14:24

Die mail had ik gisteravond al verzonden. En ja hoor de DA had dat geadviseerd. Tot grote opluchting is de eig. gaan twijfelen naar aanleiding van mijn mail en de operatie is uitgesteld tot zo ie zo na de 1e loopsheid. Pffff  al een pak van mijn hart. Rare DA-sen heb je toch. Dat moet eigenlijk het liefst voor dat de pup geboren is, lijkt het wel  :uglystupid2:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”