Royaal konijn zit in de crisis denk ik

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

chipjolie
5-sterren

Berichtdoor chipjolie » Zo 21 Sep 2014, 11:05

Meeeen wat worden we dood gegooid door alle reclames van royaal konijn! Er is voeding voor honden met een korte neus, met lange neus, voor labradors, golden retrievers, Duitse herders, chihuahua s enz enz ze laten mensen geloven dat elk ras speciaal voer nodig heeft... Hoe kómen ze er bij? :s  en wat zit er dan in wat het zo speciaal voor dat ras maakt? Weet iemand dat?
Ik vind het de grootste onzin maar kan best bedenken dat veel mensen in dat soort reclames trappen.. Want ze zeggen niet voor niks. Ook voor Max is er voeding op maat.. Logisch  ::)
eelke
Moderator

Re: Royaal konijn zit in de crisis denk ik

Berichtdoor eelke » Zo 21 Sep 2014, 11:06

Juist, dat is toch logisch!?  ::)
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 21 Sep 2014, 11:27

Zeker is er voor Max voeding op maat. Gemalen BARF om precies te zijn  :P :biggrin2:

Tsja, voordat ik hier terecht kwam voerde ik ook royaal konijn. De meeste mensen weten gewoon niet bete, en gaan er van uit datze het beste doen voor hun hond...
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Zo 21 Sep 2014, 11:38

chipjolie schreef:Meeeen wat worden we dood gegooid door alle reclames van royaal konijn! Er is voeding voor honden met een korte neus, met lange neus, voor labradors, golden retrievers, Duitse herders, chihuahua s enz enz ze laten mensen geloven dat elk ras speciaal voer nodig heeft... Hoe kómen ze er bij? :s  en wat zit er dan in wat het zo speciaal voor dat ras maakt? Weet iemand dat?
Ik vind het de grootste onzin maar kan best bedenken dat veel mensen in dat soort reclames trappen.. Want ze zeggen niet voor niks. Ook voor Max is er voeding op maat.. Logisch  ::)

Zo komen ze daar dus bij. U roept, wij draaien. Mensen willen daar ook graag intrappen hoor want in veel gevallen proefde ik  een bepaalde "trots" als mensen vertelden wat voor superapart voer hun hond nodig had. Dat je dan maar vooral wist dat het niet zo'n pleps ding was waar je alles maar in kon storten.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Zo 21 Sep 2014, 11:40

Kim_S schreef:Zeker is er voor Max voeding op maat. Gemalen BARF om precies te zijn  :P :biggrin2:

Tsja, voordat ik hier terecht kwam voerde ik ook royaal konijn. De meeste mensen weten gewoon niet bete, en gaan er van uit datze het beste doen voor hun hond...

Nou had Rc natuurlijk ook jarenlang een "gewone" brok die door heel veel mensen werd gevoerd. Die voldeed en was niet duurder dan de andere "premium" merken. Wilde je toen speciale gekkigheid, moest je diep de buidel in en HIlls voeren.
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 21 Sep 2014, 11:45

Angelique schreef:Nou had Rc natuurlijk ook jarenlang een "gewone" brok die door heel veel mensen werd gevoerd. Die voldeed en was niet duurder dan de andere "premium" merken. Wilde je toen speciale gekkigheid, moest je diep de buidel in en HIlls voeren.

Nee wij moesten voor allergische Max wel de "Sensitive" versie. Later ook nog Jeukenumaar dermatosis gevoerd, en toen echt niks meer hielp pas hier beland. En voor gek verklaard door iedereen  ::)
Hij knapte op, en wij voeren nu de honden en katten niks anders meer dan vlees.
Maar als Max niet allergisch geweest was, weet ik niet of we nu ook zouden Barfen  :-\
orinake
5-sterren

Berichtdoor orinake » Zo 21 Sep 2014, 11:56

chipjolie schreef:Meeeen wat worden we dood gegooid door alle reclames van royaal konijn! Er is voeding voor honden met een korte neus, met lange neus, voor labradors, golden retrievers, Duitse herders, chihuahua s enz enz ze laten mensen geloven dat elk ras speciaal voer nodig heeft... Hoe kómen ze er bij? :s  en wat zit er dan in wat het zo speciaal voor dat ras maakt? Weet iemand dat?

Is met jeukanuba ook en die "rasvoedingen" zijn gewoon de standaard voeding maar in een andere zak :)
De vertegenwoordiger van Jeukanuba heeft me dit toch zo verteld dat het gewoon een verkoopsstunt is...
Voor mensen is het immers gemakkelijker om naar de winkel te gaan een zak te kiezen met een foto van hun "eigen" hond op.
Want dan zal het wel goed zijn...
chipjolie
5-sterren

Berichtdoor chipjolie » Zo 21 Sep 2014, 12:04

Haha ja idd dat dacht ik al.. Maar toch ging ik denken wat zouden zij dan verstaan onder ieder ras heeft z'n eigen voeding nodig haha
Jammer dat die altijd zo aardige loretta daar zo hard aan mee werkt mensen te belazeren :(
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Zo 21 Sep 2014, 12:29

chipjolie schreef:Haha ja idd dat dacht ik al.. Maar toch ging ik denken wat zouden zij dan verstaan onder ieder ras heeft z'n eigen voeding nodig haha
Jammer dat die altijd zo aardige loretta daar zo hard aan mee werkt mensen te belazeren :(

Loretta moet natuurlijk ook gewoon haar hypotheek betalen en in de ogen van de gevestigde massa doet ze niks verkeerd.
Boeffie Blafmans
5-sterren

Berichtdoor Boeffie Blafmans » Zo 21 Sep 2014, 12:37

Ik heb al lopen zoeken naar een zak voor Boeffie Blafmans, maar die staat er nog niet tussen :P Misschien eens een fotootje van hem naar de fabrikant sturen...
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Zo 21 Sep 2014, 12:52

Esther Q schreef:Ik heb al lopen zoeken naar een zak voor Boeffie Blafmans, maar die staat er nog niet tussen :P Misschien eens een fotootje van hem naar de fabrikant sturen...

Nee, dan moet je een zak zoeken met de hond waar die het meest op lijkt. :biggrin2:
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 21 Sep 2014, 14:23

Angelique schreef:Nee, dan moet je een zak zoeken met de hond waar die het meest op lijkt. :biggrin2:

En bij een kruising de brokkies uit meerdere zakken in de juiste verhouding mengen  :biggrin2:
Anne in Duitsland
5-sterren

Berichtdoor Anne in Duitsland » Zo 21 Sep 2014, 14:23

Ik heb al lopen zoeken naar een zak voor Boeffie Blafmans, maar die staat er nog niet tussen

Angelique schreef:Nee, dan moet je een zak zoeken met de hond waar die het meest op lijkt. :biggrin2:

Er staat niet bij dat ze een zak voer bedoelt. Misschien een vroege Sinterklaaswens? :biggrin2:
Hylos
5-sterren

Berichtdoor Hylos » Zo 21 Sep 2014, 14:27

Vreselijk domme reclame is dat idd!
Net als die van Millbemax.. "Ze zijn er dol op!" Alsof het lekkere snoepjes zijn voor je hond ofzo..  :-X
Boeffie Blafmans
5-sterren

Berichtdoor Boeffie Blafmans » Zo 21 Sep 2014, 16:13

Kim_S schreef:En bij een kruising de brokkies uit meerdere zakken in de juiste verhouding mengen  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”