documentje waarom barf?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

documentje waarom barf?

Berichtdoor Barfplaats

chipjolie
5-sterren

documentje waarom barf?

Berichtdoor chipjolie » Vr 29 Aug 2014, 21:02

als ik alles wil opschrijven wat ik wil zeggen tegen de pupkopers dan kan ik er een boek van maken. voor sommige mensen word dit teveel en haken ze af. uiteraard wil ik dat niet.  er blijven zeker een aantal mensen op vers. van een ander weet ik het nog niet.  ik wil een compact documentje maken van 2 a4tjes waarin duidelijk staat WAAROM vers voeren en hoe te beginnen. kan iemand me daarmee helpen? :)
**Marjolijn**
5-sterren

Re: documentje waarom barf?

Berichtdoor **Marjolijn** » Zo 31 Aug 2014, 15:16

Heb je die op het fokkers voor fokkers draadje zien staan Esther? Die vond ik beiden wel wat. En dan een beetje je eigen draai daar aan geven?
chipjolie
5-sterren

Berichtdoor chipjolie » Zo 31 Aug 2014, 17:13

Nee heb je linkje?
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Zo 31 Aug 2014, 18:22

chipjolie schreef:als ik alles wil opschrijven wat ik wil zeggen tegen de pupkopers dan kan ik er een boek van maken. voor sommige mensen word dit teveel en haken ze af. uiteraard wil ik dat niet. er blijven zeker een aantal mensen op vers. van een ander weet ik het nog niet. ik wil een compact documentje maken van 2 a4tjes waarin duidelijk staat WAAROM vers voeren en hoe te beginnen. kan iemand me daarmee helpen? :)

Ik zou denken dat in de Barfplaats bieb genoeg en-we-schieten-brok-niet-eens-af-documentjes staan.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”