Wie kent dit?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Wie kent dit?

Berichtdoor Barfplaats

1eboa
4-sterren

Wie kent dit?

Berichtdoor 1eboa » Ma 04 Aug 2014, 14:01

Anne in Duitsland
5-sterren

Re: Wie kent dit?

Berichtdoor Anne in Duitsland » Ma 04 Aug 2014, 14:45

Ik ken het niet, maar ik ben niet onder de indruk van het aanbod. Veel restvlees (uier, long, kopvlees), veel gemalen, veel "Duits barf" (= megagrote botten zonder vlees voor het kauwplezier ::)), veel gebakken lucht ("zomermix" (= 50% kopvlees, 40% pens en 10% runderbloed), "speciaal op pups afgestemd voerpakket", dat soort flauwekul) en - voor zover ze prijzen tonen, want die krijg je alleen te zien als je je registreert - duur. 12 kilo puppyvoer voor 40 € (en dat is een aanbieding!), dus meer dan 3 € de kilo, en daarvan is 3,5 kilo van de 12 al pens. ::)
En van dit soort spreuken krijg ik gewoon de zenuwen: "Schlappi - door de uitgebalanceerde verhouding van puur gevogeltevlees en puur gevogeltekraakbeen is dit bijzonder geschikt voor dieren die allergisch zijn voor diverse andere producten." Duh. ::)
Doranto
5-sterren

Berichtdoor Doranto » Ma 04 Aug 2014, 14:52

zou het zelf nooit kopen.
1eboa
4-sterren

Berichtdoor 1eboa » Ma 04 Aug 2014, 17:08

Misschien toch beter dan "Trockenfutter", of misschien op de lange duur niet. Ik denk dat ze fokkers op internet zoeken en deze email sturen of misschien via een van mijn puppykopers in Duitsland, wel een gelikte website weer!
gr boa
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”